donderdag alweer , en dus ?

zo luitjes

ja morgen alweer donderdag
en juist ja dus gein uit de mailbox
maar vandaag iets meer dan alleen gein
ik zie het ook als iets medisch
U zult het wel zien en mochten er zijn die het gaan testen
laat ons weten hoe het is afgelopen
dank U
ik ben de wijken weer in vandaag
ja hopelijk weer droog

Behandeling: In geval van een Blauw oog

Ik wist dit niet, en jij?

blauwoog

Vele jaren, werd er gedacht dat de beste behandelmethode
bestond uit het bedekken van het blauwe oog met rauw vlees.

Medisch onderzoek heeft echter aangetoond
dat de behandeling met rauw vlees weliswaar de zwelling helpt voorkomen.
Het gebruik van koud rauw vlees werkt echter averechts
als het gaat om het wegnemen van de bloedstolling
die de rode rand rondom het oog veroorzaakt.

Hetzelfde medisch onderzoek heeft echter aangetoond
dat het gebruik van warm vlees veel effectiever is
en dat hiermee de bloedstolling en het helingsproces positief worden beïnvloed .

Daarom, mochten jullie ooit een blauw oog oplopen, probeer dan eens deze methode..

remedie tegen blauwoog

Doe de behandeling zolang tot de pijn en de zwelling in zijn geheel weg zijn.

Opgelet: Deze behandeling kan elders zwellingen veroorzaken!!!

🙂

foto pps laat goed zien
dat dansen met elkaar veel mooier is
dan elkaar in elkaar te slaan
toch

jack devant ballet photos.png
vol automatisch = niet klikken
🙂

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een zomerse dag
met 22 graden en windkracht 2
in de rug
🙂

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “donderdag alweer , en dus ?”

  1. Ha staan de reacties weer bovenaan…
    Wat doe jij nu in gevalvan een blauw oog?
    De buurvrouw roepen om hulp 😉
    Dacht je hebt gelijk uit de nieuwe eentje gedaan maar nee dus…moet je wel veel geduld voor hebben maar was de moeite waard 🙂
    Fijne avond

  2. Ich schlage mich nicht, dann bekomme ich auch kein blaues Auge lieber Karel 😀
    Und du solltest auch lieber tanzen, dann brauchst du kein warmes Steak, das essen wir dann lieber gemeinsam auf.

    Liebe Grüße von Mathilda 🙂

  3. de vraag is natuurlijk hoe je aan zo’n blauw oog gekomen bent !
    Geen idee welke buurvrouw me hier uit de nood zou willen helpen.
    Wel oppassen voor staar, daar heb ik enkele jaren geleden last van gekregen.

  4. Hahaha van een blauw oog nog geen last gehad
    moest wel even lachen met het plaatje met zijn hoofd tussen de twee borsten
    Gelukkig zijn die van mij niet zo groot hihihi
    De wereld is een grote puzzel
    De mensen zijn de puzzelstukken
    Ook al zijn er zo veel verschillende stukken
    Juist die verschillende stukken
    Zorgt er voor dat de puzzel compleet is
    Groetjes Nikki

  5. Goeiemorgen Karel , whahahaha , en als vrouw dan blauw oog heeft ? Moet ik mijn buurman maar roepen die met warm vlees komt , hihi 😀 . Blijft leuk plaatje en zeker goed voor 😀 . Pps is wat voor de liefhebber , 😀 . Wens ik je een droge bezorgronde toe , die 22 graden zal het net niet worden naast cv , hihi . Liefs en geniet van je dag , Anja

  6. Einen schönen Donnerstag lieber Karel ich schlage mich auch nicht da habe ich auch ein blaues Auge ich Tanze auch lieber Lach…schöne ppse in Köln hat es heute etwas geschneit aber nicht so viel.Grüße und Umarmung Gislinde

  7. Tijdens mijn balletlessen met pirouette heb ik een blauw oog opgelopen karel, kan jij een afspraak verzilveren bij da meisje daar, mijn oog zal braaf zijn…

  8. liebe Karel, die Behandlung des blauen Auges ist ja super, Fleisch bleibt Fleisch und da ist ein blaues Auge eben mal angesagt, beider Behandlung, möge es ein guter Tag werden

  9. dag Karel,
    was weer heel leuk vertoeven hier,
    zou niet weten hoe en wat een blauw oog is……
    Wijkje lopen valt voor jou vandaag niet mee bij dit koude en regenachtige weer,
    wens je veel succes er mee en hoop dat je snel klaar bent en bij de warme kachel kan gaan zitten,
    liefs Greetje

      1. Hoe je het ook noemt je was er gewoon niet en dat stelde ik vast…niks meer en niks minder
        dus hoe je het ook draait of keert 0 blijft 0

Geef een reactie

