mooie wereld -nare wereld – hoe kan dat toch ?

zo luitjes

had ik geluk of had ik geluk
de folders voor de inval wijk werden vroeger gebracht
dan mijn vaste wijk , maakt niet uit
al in al had ik in de tijd dat ik vandaag buiten was slechts
een paar spatten regen hihi
helemaal top en dat al maanden lang
dat houden we er maar in hoor
ja toch
😉

ik heb een prachtige foto pps staan vandaag
ach eigenlijk elke dag wel
maar als U nu eerst de 1ste ziet
en goed leest
snapt U wat ik bedoel

daar is de wereld Greetje
ff op alleen lezen klikken

foto’s zo mooi
bijna toch niet voor te stellen
zo mooi de wereld is
kan zijn
moet zijn

Hamdam International Photography Award 2014

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “mooie wereld -nare wereld – hoe kan dat toch ?”

  1. Goeiemorgen Karel , schitterende pps weer van Greetje 😀 , waar Ben van Klinken ook eens in het zonnetje mag worden gezet . Hij maakt prachtige gedichten 😀 . In 2de pps ook hele mooie kiekjes in verwerkt 😀 . Heb vanmorgen al door de regen gewandeld en vond het maar vies koud . Tis nog wat donker en afwachten wat de rest van de dag ons gaat brengen . Fijne dinsdag , liefs Anja

  2. Dankjewel Karel, tja…… die eerste foto hoe die poes de wereld in kijkt zittend in het groene gras, geweldig en inderdaad Ben van Klinken mag ook eens in het zonnetje gezet worden, hij kan er ECHT wat van, hij is reuze trots als ik een gedicht van hem in een ppsx gebruik.
    Het is hier maar grijs en koud, ziet er heel triest uit buiten, deze week op naar de winter…..
    Wens je toch een aangename dag Karel, liefs Greetje

  3. Mooi om te zien poes Karel & zo te lezen ben jij zonder regen door uw folderronde geraakt
    wat leuker is dan in de regen rond te dragen hé & bewegen is nog gezond ook Karel…

  4. Ha karel
    Zover ik weet niks met ctrl gedaan haha
    Maar soms weet ik niks te melden en ja dan komen er vanzelf dezelfde woorden te staan 😉
    Gaat het dan toch nog gebeuren dat wij ook winter krijgen…ze zeggen in het weekend maar wel droog en zonnig…een mooie combi om te wandelen…toch?
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

