bergen regen

zo luitjes

ik zat zo te denken
waarmee kan ik mijn bezoekers verwennen
niet met het mooie weer
maar dan toch ook wel weer
ik liep vanochtend droog 2 wijken kranten
11:45 klaar en thuis
om zeg 13:15 regen en veel
hihi
dus ik keek eens in het archief op water en wolken
vond iets , maar daar zit iets bij nog
mijn vraag rara wat zijn dat

wolken water bergen

foto’s stonden al
en ik vind dat de pps hier boven daar wel wat bij past

in the shadow of K2

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
morgen een zonnige en niet gladde dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “bergen regen”

  1. Zwei ganz herrliche PPS lieber Karel.
    Schön, dass du deine Prospekte noch vor dem Regen austragen konntest.
    Wir hatten keinen. Es soll tauen und Sturm ist angesagt. Dann wieder Temperaturen über 0°.
    Das Wetter ist nicht gesund.

    Liebe Grüße von Mathilda 🙂

  2. grapjas het wordt een jongen dus nellie valt af grijnzzzz
    Maar of ze voor karel gaan kiezen ??? Zou zomaar kunnen ze hebben een hond gehad die zo heettte…een schapenherdershond
    Mooie ppsjes maar de eerste een heel bekende en de 2e nieuw…slaap wel…
    Dus gewoon nog ff verder slapen 😉
    Zal stilletjes weer weg gaan hj
    mzl

  3. Goeiemorgen Karel , die regen was gisteren geen pretje , zelf ondervonden 😉 . Vandaag begint de dag weer met stralende zon net als gisteren , dus maar even afwachten . Mooie ppsjes heb ik weer bekeken 😀 . Eerste een bekende maar loont zich zeker om nog eens te bekijken 😀 . Wens ik jouw een fijne dag toe en geniet er van . Liefs Anja

  4. goede morgen Karel,
    heb weer twee hele mooie ppsjes hier gezien, echt de moeite waard.
    Vanmiddag een broodnodig lang kappersbezoekje, de zon schijnt hier volop,
    heb er echt zin in,
    fijne dag voor jou, groetjes Greetje

  5. Ha als jij wakker bent geworden van mijn kabaal dan was je er vroeg bij grijnzzz
    Ha karel…de reacties gaan zo wel vreemd…zal ik maar gelijk trusten wensen dan?
    Zit hier met een zwaar hoofd en stijve nek en snotter weer als vanouds…pffttt
    Niet klagen maar dragen haha de koffie is lekker whahaha
    Groetjes en geniet je dag

  6. Ziekjes is een groot woord maar fit is anders…dus mijn trusten heeft gewerkt en jij bent gelijk in slaap gevallen haha…
    Zo bedoelde ik het niet met vreemde reacties…je snapt het vast wel
    Bankhangze

Geef een reactie

