natuurbeelden en winterbeelden

zo luitjes

wat een enorme verschillen van weer
in ons kleine landje weer
de foto pps had ik al in concept
en ik dacht dat de 1ste er wel bij past
best mooie winterbeelden
met zo hier en daar 1 dat je denkt
bbbrrrr zij liever dan ik

ik zag vandaag bloesem in een perkje , maakte er een kiekje van
stuur ik naar Canada
daar is het winter bbbrrr

es ist saukalt

natuur is mooi
soms wild en ruig
maar toch altijd mooi
vind
ik

bizarre natuurbeelden

wens U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen gaan we weer voor een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “natuurbeelden en winterbeelden”

  1. Stimmt…saukalt und dazu jede Menge Schnee, aber nackig gehe ich nicht raus *gg*.
    Die andere PPS wärmt doch gleich viel mehr.

    Es wird wieder wärmer lieber Karel. Jeden Tag ein wenig mehr.

    LG Mathilda 🙂

  2. Begreep ik dat nu goed dat je in de rijstkoker pasta ging maken?
    Dat is net zoiets als in je blootje de sneeuw en ijs te lijf gaan haha
    Die bewerkte foto’s zijn leuk…sommige in ieder geval…mzl

  3. Goeiemorgen Karel , kijken of die nu blijft staan 😉 . Mag hopen dat wij die sneeuw niet krijgen zoals in eerste pps 😀 . Zie je wel weer dat de dames de echte helden zijn 😀 . Bij heren zal wel te veel krimpen , hahaha . 2de pps ook een mooie bekende 😀 . Ik ben zo al onderweg voor apk auto . Dan ben ik toch al in Sittard en denk dat ik nog ergens koffie ga drinken 🙂 . Fijne dag , liefs Anja

  4. goede morgen Karel,
    prachtige sfeervolle sneeuwbeelden en een erg leuke tweede pps.
    Ben blij dat het hier tot nu toe sneeuw en ijsvrij is gebleven,
    pffff…als ik de beelden uit het noorden zie…
    Wens je een fijne dag Karel, groetjes Greetje

  5. Op dat mooi bizar beeld als kameel zou ik nog de koude doorkomen denk ik Karel
    &
    dat konijn neem ik mee als voedsel samen met het vet dat in die bulten zit….

  6. Danke lieber Karel wünsche dir einen schönen Mittwoch bin was spät aber musste heute zum Arzt Morgen zur Blutabnahme und danach Zahnarzt,so hat man seine laufereihen.Sehr schöne pps aber Schnee ist nicht so meines lieber Gruß noch von mir und Umarmung Gislinde

Geef een reactie

