dromen en bewegende beelden

zo luitjes

ja ik ben er nog hoor
was vandaag best druk
eerst droog heen en weer naar de suup
toen 2 wijken folders , ook droog op wat druppels na
als ik klaar was en naar huis fietste
knap gedaan toch
kan je alleen maar van dromen als je het weer bericht zag

Dromen lydieke

foto’s die bewegen
en niet door de wind rara hoe doen ze dag
wie het weet mag het zeggen
dan weten we het allemaal

bewegende foto's

wens U welterusten
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “dromen en bewegende beelden”

  1. Nee denk dat het bij je thema hoort…
    Voelde als vergeten aan haha
    Maar je uitleg is voldoende…
    Mooie ppsjes vooral de bewegende maar kwam me wel bekend voor…
    Slaap wel

  2. Goeiemorgen Karel , eens kijken waar ik nu weer beland bij jouw , hihihi , mss wel in die dromen 😉 . Mooie pps met spreuken was dat 😀 . Bewegende foto’s die was ik al een tijdje kwijt , per ongeluk eens gewist , blij dat ik die weer terug heb 😀 . Schitterend in beeld gebracht 😀 . Tis nog donker , kan nog niet zien wat het weer gaat worden maar mag hopen toch zeker geen sneeuw . Fijne dag met wat je ook gaat doen , liefs Anja

  3. goede morgen Karel,
    echt weer heel mooi hier, vooral die bewegende beelden, knap gemaakt, zou niet weten hoe ze dat doen. De eerste waren mooie teksten bij.
    Neem vandaag de draad weer op en ga naar mijn bingomiddag, ben benieuwd hoe het gaat met kijken……
    Wens je een hele fijne dag toe en bedankt voor het mooie plaatje, Greetje

  4. Ik ga dromen van die eerste foto van bewegende beelden Karel

    Heb eigenlijk zwembandjes van doen en zou jij ook kunnen gebruiken om folders rond te dragen en ze droog te houden…
    Blijven dromen Rudi jongen & blijf in eigen water zwemmen….

  5. Lieber Karel, wenn es bei euch so kalt ist, wie bei uns, bedaure ich dich wegen deiner Arbeit, schöner Beitrag ist es ansonsten geworden, vielen Dank, wünsche einen guten Tag

Geef een reactie

