en dan is het weekend

zo luitjes
die dagen kunnen weer in de kast voor een jaar
ik hoop jullie hadden het fijn met oud & nieuw
geen ongelukken gebeurd en alles nog heel
alle schalen en flessen leeg
kan er weer vers gehaald worden
ik had zoals altijd een rustige avond en genoot van wat tv
en ook van mooi vuurwerk dat boven de daken uit kwam
hier bij me voor was het echt bijna geheel stil
is wel eens anders geweest maar die lui wonen er gelukkig niet meer
dat brengt mij op de volgende pps straten
wat zijn er een boel mooie van hé

streetsff op alleen lezen klikken

en we kunnen al naar wat mooie foto’s
van vorig jaar kijken

awarded phtos 2015

wens U een fijne avond
en maar wat vroeger naar bed
voor een gezonde nachtrust

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “en dan is het weekend”

  1. Das neue Jahr hat Einzug gehalten und der gestrige Tag war sehr gemütlich. Auch heute war es so. Trübes Wetter, keine Sonne und jetzt folgt endlich wieder ein normales Wochenende.

    Alles Gute wünsche ich dir lieber Karel.

    LG Mathilda 🙂

  2. Mogge Karel, ja ook wij hebben het overleefd. Komt nu weer wat regelmaat in het leventje, kleine weer naar school ik vrijdag weer beginnen met werk. Wens je een fijn weekend

  3. Goeiemorgen Karel , ben ook blij dat er weer rust in de tent is 😀 . Hele mooie ppsjes heb je geplaatst waar ik al van genoten heb 😀 . Zit al startklaar . Heb zo ja nog crematie van wandelmaatje , pfff . Doe snel nog wat berichtjes en dan ben ik even afwezig . Wens jou een fijne dag , geniet er van , liefs Anja

  4. Ik heb weinig gemerkt van de “overgang”. Maar goed ook. Hier zijn er twee bezweken aan hun inwendige mens. De jongeren hier moeten het dus rustig aan houden. Nu nog alle glitter weg uit het straatbeeld en ik kan weer rustig verder met de dagdagelijkse dingen.

  5. Al dwalend door de mooie straten kwam ik mij nestelen met veel tromgeroffel als uw nieuwe buur
    &
    ik speel ook drum plus trompet buiten (ook bij regenweer)

    Tot bij het vuurwerk & oordoppen hé Karel(hmm)

  6. Einen schönen Samstag lieber Karel wieder wunderschön schöne Bilder und Musik ist immer wunderschön und es gibt viel zu sehen wünsche dir ein gutes Wochenende in Köln haben wir Regen.Grüße und große Umarmung Gislinde

  7. Dat zie je fout hoor…blogger blogjes van 1 moeten hier verdeeld worden over 2 hj
    Maar komt vast goed…verzin ik nog wel wat op. Voorlopig t/m febr ingepland staan.
    Duik de mailbox in nog zo’n 80 te gaan pfftt

  8. Heb weer genoten van twee hele mooie ppsjes Karel, echt leuk!!
    HH en boodschappen gedaan vandaag en nu de iPad wat bijwerken….
    Zo zie je maar, er is altijd wel wat te doen, verveel me nooit,
    veel liefs en een fijne avond voor jou, Greetje

Geef een reactie

