1 januari 2016

zo luitjes

daar is het dan , het jaar 2016
een heel nieuw jaar staat voor ons klaar
ik keek de film Annie
een pracht voorbeeld voor de hele wereld
en Finkers mocht ik ook wel horen
🙂
ik heb 1 voornemen maar geef het niet door|
ben geen verraaier

ik wil ff terug komen op de afgelopen maand
die was warmer dan ooit tevoren
ben benieuwd of er iets van uit komt

weerspreuken van de maand decemberff op alleen lezen klikken

deze maand in het teken van foto
ik neem U mee terug een dikke 100 jaar

great pictures 100 year

wens ik U een fijne avond
een goede nachtrust
en morgen een goed dag

en natuurlijk een heel gezond 2016

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “1 januari 2016”

  1. Gelukkig Nieuwjaar Karel ! Had ook naar Herman gekeken , haha . Mooie ppsjes heb je geplaatst 😀 . Zal nog wel even duren voordat ik kan gaan slapen . Moet Hari al in de gaten houden , och , die is me toch bang . Zonde van al dat geld wat de lucht in gaat , hadden ze beter ergens anders in kunnen steken ;). Ik ga nog ff rondje maken en dan ga ik afsluiten . Tot straks , zal ik zeggen . Liefs Anja

  2. goede morgen Karel,
    een heel gelukkig en goed en gezond 2016 toegewenst met veel liefs van ons,
    wie weet treffen we ons dit jaar weer tijdens een fietsritje, de tijd zal het leren…….
    Het heuglijke nieuws is dat wij in maart opa en oma worden van ons tweede kleinkind, de eerste van onze jongste dochter.
    fijne nieuwjaarsdag, Greetje


  3. Ein gutes neue Jahr lieber Karel hoffenlich bist du gut reingekommen ich war ja drei Tage bei meiner Tochter und Enkeln es war schön.Schöne ppse na ja mal sehen was uns das Jahr bringt hab noch einen schönen Tag liebe Grüße von mir und Umarmung Gislinde

  4. Goedemiddag Karel. Ik hoop dat je voornemen uit komt. Het was heftig in onze wijk met prachtig vuurwerk. Ook wij hebben naar Finkers gekeken. Ik wens je een fijne dag en alle goeds voor 2016.
    Lieve groetjes Anna

  5. Hoi karel
    Doen we het hier nog maar een keer 😉
    Een heel gelukkig en goed en gezond 2016 toegewenst en dat dit jaar je mag brengen waar je op hoopt. We gaan weer verder met bloggen en krabbelen.
    Groetjes en geniet je dag

  6. Hoi Karel , ben je nog lekker aan het plakken 😉 ? . Heb maar korte ronde kunnen maken , kreeg gelijk last van de luchtwegen . Denk door die lucht van dat vuurwerk ,die hangt hier nog heel erg . Jammer dan , zal morgen wel beter gaan . Zit nu lekker naar het veldrijden te kijken . Geniet nog van je dag , lieve groetjes…

    1. ja Anja
      ik heb er maar een pyjama dag van gemaakt hihi , lekker hoor
      dus er hangt nog flink van die troep , ja er is weinig tot geen wind , de zon verdween hier heel langzaam en er kwam een lichte nevel voor terug , zie kinderen spelen hier voor en die hebben muts en handschoenen aan bbbrrr zit goed hier 🙂
      zal zo de kliek hete kip met uien en rijst opwarmen en wat smikkelen en smullen
      wens ook jou alvast smakelijk
      lieve groetjes terug 🙂

      1. Hoi Karel , vond het best nog lekker buiten en was ook zeker langer weggebleven als geen last van de lucht had gekregen . Ga me nu macaroni warmen . Fijne avond en tot morgen , liefs…

Geef een reactie

