gein uit de mailbox

ja luitjes

had vandaag een rustige dag
ff over de markt en wat kleine boodschapjes
thuis wat klusjes en lekker aan de kokkerel
en smullen nadien natuurlijk
en bij het voorbereiden voor morgen toch weer het nut van een lijstje
greep mis , sambal op en winkels dicht
foute boel dus , nee hoor komt goed

het is morgen alweer donderdag
dat ik donder dan ff op voor de dag
🙂
en zal de inval wijk niet redden op dezelfde dag
dus doe ik die vrijdagochtend ff
en ben in dit geval blij dat er niemand wacht thuis
🙂
voor groter beeld klik ff op kiekje

It is so good when somebody waits for you at home…

we zijn aan het einde van deze maand
en dus van een maand met muziek

113966278

wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “gein uit de mailbox”

  1. Eigenlijk behoorlijk onbeleefd…
    Geen linken onder de plaatjes…ja de muziek van roger…die mooi is…
    De plaatjes ja als er zo op je wachten wordt je niet blij van haha
    Maar heb jij geen last van…bankhangze

  2. Goedemorgen Karel, nog net hihi.
    De uurtjes tellen snel af nu.
    Kom je een fijne jaarwisseling wensen en een rustig begin v/h nieuwe jaar.
    Zal blij zijn dat we ’t na het weekend wat rusiger gaan krijgen
    Tenminste dat hoop ik toch.
    En van mij mag het voorjaar snel in alle hevigheid losbarsten
    Fijn weekend,
    Lieve groet Marianne

  3. Dag Karel,
    Ik kom je een fijne jaarwisseling wensen en een rustig begin v/h nieuwe jaar.
    Zal blij zijn als we het na dit weekend weer rust krijgen, hoop het tenminste hihi.
    Wat betreft de foto’s das lachen, maar niet voor de baasjes denk.
    Blij dat ik ze niet heb.
    Een fijn weekend wens ik jou en tot vlgd jaar
    Lieve groet Marianne

  4. Ha karel
    Dus een heel pak mag je weg brengen en maar kijken wanneer je klaar bent.
    Je kan het idd beter vandaag doen dan opnieuwjaars dag met alle troep die er dan ligt.
    Want ja niet iedereen ruimt het netjes weer op…en ja de verloren gewaande haha
    Nee ik zie hem hier of daar nog wel eens grijnzzzz
    s6 met je wijkjes

  5. Ja er zal wel verschil zitten in de rondbrengers…vind als je iets doet en krijgt ervoor betaald moet je het ook goed doen toch?
    Dus een tekort aan krantjes of teveel straten gelopen 😉 ???
    Hoe dan ook denk dat je een rustige nieuwjaarsdag tegemoet gaat…hier heeft het eerste bezoek zich alweer gemeld… 🙂
    Zei dat is goed maak ons maar wakker haha..we zien wel hoe dat weer gaat lopen…kom er vanavond niet eerder voor terug. Smakelijk en fijne avond
    Oja filmje nog gezien onder 2016 ?

  6. Leuk toch van smoelenboek…denk ik ga eens proberen of ik het kan delen…en je ziet het is gelukt 😉
    Geniet je lange weekend en zal om 00.00 proost tegen je zeggen grijnzzzz
    Al denk ik dat je het niet hoort…mzl

Geef een reactie

