verbazende natuur

zo luitjes

wat weer een mooie dag
ik liep in de ochtend ff de inval wijk
en maakte al fototjes van sneeuwklokjes
is de natuur in de war of niet
ach ik ben dat al zo lang
🙂
deed gelijk een boodschapje
en thuis ff flink bezig met stofdoek en stofzuiger
lekker gegeten en op naar een rustig avondje

de natuur blijft verbazen

muziek is een stille

the sound off silence

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen zien we wel weer
we gaan voor weer een fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “verbazende natuur”

  1. Wieder einmal zwei wunderschöne PPS lieber Karel.
    Heute hatten wir auch Sonne, aber am Nachmittag war sie wieder fort.
    Für morgen plane ich ein wenig Sport…Walking um meinen kleinen See und ich hoffe, dass ich es auch schaffe.

    Einen schönen Mittwoch wünscht dir Mathilda 🙂

  2. Einen lieben Gruß an Adend schöne ich wünsche dir Morgeneinen schönen sonnigen Tag liebe Grüße und Küss
    httpse gehe jetzt schlafen
    ://gageier.files.wordpress.com/2015/12/w0ztza2pvrs.gif?w=950

  3. Goeiemorgen Karel , had ik maar al eerder pc aangezet , had ik hier naar sound of silence geluisterd 😀 . Bij mij was weer dolle boel , hou me al vast voor oud op nieuw met dat vuurwerk . Politie blijft rondrijden maar krijgen schijnbaar niemand te pakken , pfff . Bij jouw iig wel al genoten van mooie beelden en geluid 😀 . Fijne woensdag , liefs Anja

  4. Van de hoogste boom tot de kleinste bloem waren net muziek in mijn oren bij het bekijken van de prachtige natuur Karel…
    Euh : Doe de groeten aan de stofzuiger & stofdoek hé daar…

  5. Ha een vriendelijke lach en een goeie morgen of middg vl l op. Doen er nie veel mee 😉
    Nee probeer het niet uit er lopen al genoeg van die gekken rond
    En ik loop nu richting bank 😉
    mzl

Geef een reactie

