wegdromen

zo luitjes

na de kerst nu ook het weekend voorbij
iedereen blij
toch
ik vandaag de reclame folder en wel maal twee
ja heb er een inval wijk bij voor een week of twee

heeft U dat ook wel eens , heerlijk wegdromen
had ik gisteravond kwam erdoor slecht in slaap
zag mooie wandel en fietstochtjes
bij heerlijke warme temperaturen in een mooi landschap
misschien kwam dat wel door de mooie wandeling
die ik gister maakte , fietsers zelfs in korte broek
en ook mooie meiden aan het hardlopen
in zomerse outfits
🙂
nu ik vind dat de volgende pps er mooi bij past

beauty on earth

muziek is een bekend nummer
en de pps zit vol wijsheden

voor je iets zegt

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “wegdromen”

  1. Goeiemorgen Karel , 2 wel bekende ppsjes 😀 , schitterende kiekjes erin en mooie spreuken :D. Jij genoten van het wandelen , ik ook 😉 . Nu op de folders aan het wachten of ben je al onderweg ? Je boft iig weer met het weer , zonnetje schijnt weer volop 🙂 . Ga ik zo eens een beetje opruimen maar eerst KOFFIE , haha . Fijne dag , liefs Anja

  2. Dromen dat ge 4 folders moet rond dragen kan inderdaad leiden tot moeilijk de slaap vatten Karel

    Maar met de droom opnieuw te starten bij mooie muziek kan dit hopelijk verholpen worden,
    dit is een wijsheid van een domme Belg maat…

  3. Mogge karel
    Dagdromen zou ik op je route toch maar niet doen je zou zomaar kunnen verdwalen in je eigen wijkje…of de andere haha…
    groetjes en geniet je dag…lopend, brievenbussen openend en genietend?
    Mzl

  4. Had je anders op blogger al een tip gegeven hoe je dat wachten in kan korten…
    Denk dat ik een warme sjaal om mijn nek ga doen…voelt niet goed aan pffttt
    Of de strijkplank in de kamer plaatsen is ook warm haha…mzl

  5. Lieber Karel, die PPS wie immer gut, schlecht geschlafen ist nicht so toll, musst du Schlaf nach holen, aber fahren in kurzen Hosen geht ab Morgen nicht mehr, wünsche eine schöne Restwoche des Jahres 2015

  6. Ben je toch ook een eigenwijs manneke 😉
    Nee was niet van plan om ziek te worden…voor het eerst de prik gehad en dan nu ziek worden?
    Dan haal ik die nooit meer want ging eigenlijk altijd goed haha
    s6 met w8en

  7. Hoi Karel , heb je de eerste ronde er al opzitten of nog druk in de race 😉 ? . Heb al gegeten , afwas gedaan en al gedouched 🙂 . Ga ik zo eens kijken wat op tv komt . Fijne avond en bis murge ! Liefs , Anja

  8. Denk dat ze vergeten zijn de snottebelkusjes in de spuit te doen…zodat je daar tegen kan hj
    Ben al vanaf dat ik de spuit heb gehad aan het hoesten en zet niet door…
    denk ik ben er weerr vanaf…duurt nooit langer dan 2 dagen en het is er weer pffttt
    Dus een beetje vreemd…net alsprettig gestoord haha
    Bankhangze en fijne avond

Geef een reactie

