gedachten

zo luitjes

morgen hebben
1ste kerstdag dus we hebben 25 december
nu is het wat men noemt kerstavond
en is het dus ??
mij zegt het oorspronkelijke verhaaltje helemaal niets
de commercie ook niets  al deed ik daar nu als
krantenbezorger ook aan mee
🙂
als ik zo eens rond kijk
zal het eten mij hier en daar wel aanstaan
🙂

en dan de gedachte achter kerst
ik heb er geen
maar de volgende pps wel

kerstgedachte lidiaff op alleen lezen klikken

heb nog een mooi kaartje voor U
een muzikale nog wel
en als U goed op let buiten overdag
ziet U sommige bloempjes eind december nog in de tuinen staan
🙂

zomaar een kaartje

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een heel fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “gedachten”

  1. Daar hoor ik helemaal niks meer van…jammer dat mensen ineens een andere weg inslaan en zo verdwijnen. Contact was eigenlijk best wel leuk…maar goed is niet anders.
    Jij toch nog de kerst van stal gehaald…een hele mooie van Lidia…kende ik nog niet…
    En de onderste gooi ik wel in de prullenbak hj
    Fijne avond

  2. Zwei schöne PPS lieber Karel.
    Nun ist der Heiligabend auch bald vorbei, morgen werden wir etwas spazieren gehen, falls das Wetter schön ist und am 2. Weihnachtstag kommen die Kinder und Enkel….dann macht das alles erst so richtig Freude.

    Laß es dir gut gehen und alles Liebe von Mathilda 🙂

  3. Ha die Karel , mooie ppsjes weer geplaatst voor die dagen 😀 . Vooral de muziek van Freddy Fender doet het goed bij mij 😀 . Heb snel nog wat kerstgein geplaatst en ga ik nu nog wat mail versturen . Fijne feestdagen , liefs Anja

  4. Mogge karel
    Ja dat was een verrassing hè…die zat in de mail en dacht die wil ik in het blogje…dus andere weggehaald en deze alsnog geplaatst. Heb er zelf al een paar keer van zitten genieten…
    Groetjes en fijne dagen…zoek je me ik sta in de keuken hj
    mzl

  5. Kerstgroeten van een nobele simpele Belg die denkt dat hij de Kerstman zelf is
    &
    ook aan lekker eten denkt tijdens deze familiedagen Karel

    Uw kerstronde is ook verlopen zo te lezen, tot etenstijd hé
    Ho Ho Ho……

Geef een reactie

