donderdag , dus gein uit de mailbox

ha die luitjes

wat een mooie dag was het weer vandaag
ik deed al wat ik van plan was
en nu een rustig avondje en op tijd te bed
morgen ben ik weer druk met de krantenwijk
zou zo’n goochelaar goed van pas komen

klik er maar eens op
ze vinden wat uit
🙂

tablet

en kijk toch eens wat ik zondagochtend
via whatsapp ontving al wachtende op de trein
juist ja een zonnetje

ik-stuur-je-een-zonnetje

zou ik bijna een passend muziekje vergeten
en we zijn bij de Y die gister niet lukte
dus past nog beter

you-are-my-sunshine-word-art-mary-jane-cannon

zo ik wens U een fijne avond
een goede avond
en een gezonde nachtrust
en morgen weer een fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “donderdag , dus gein uit de mailbox”

  1. Goeiemorgen Karel , zonnetje is prima aangekomen bij me , tis al een stralende dag bij mij 😀 . Eerste filmpje kende ik ook al maar is prima vermaak 😀 . Pps was zeker ook weer een hele mooie 😀 . Jij nog krantjes rondbrengen ? Hadden ze bij mij voor de verandering gisteren al gebracht . Fijne dag , liefs Anja

  2. Neem die goochelaar maar mee op uw ronde Karel
    dan zal je zeker geen dorst lijden(hmm)
    &
    een Ho Ho Ho van Roedolfie toegewenst hé
    & neem een sneeuwschop mee hé op uw ronde(hmm)

  3. Ha karel
    Jou blogje was al lang genoeg zonder die bovenste 😉
    en nee ik heb er niet meer op geklikt…dat ga ik zo in de mailbox doen want die loopt over…
    Groetjes en geniet je dag

  4. Hallo Karel ja hier ist es 14 Grad warm und hier scheint im Moment sogar die Sonne und von Schnee nichts zu sehen wünsche dir ein zufriedenes glückliches Weihnachtsfest mit ganz vielen lieben Grüßen Klaus in Freundschaft

  5. Zo dat kwam mooi uit eentje voor smoelenboek en is aanklikbaar…;)
    En nog eentje in het blogje bijgeplakt…zo mooi is die…
    De rest zal moeten wachten tot volgend jaar hj
    Moet weer de keuken in….smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

