waarom doen lui dat

zo luitjes

ik had vandaag toch best een rustige dag
de folders die ik rond breng op de maandag
kwamen laat , dus ik was al naar de apotheek en de suup
in de ochtend tijdens een opklaring
maar ze kwamen en ik had ze snel in de brievenbussen
en ook geen druppel regen
dat mag voor mij zo blijven hihi

pps is vandaag over iets wat ik vandaag las
je lijf zo veranderen wat eigenlijk niet nodig is

vrouwen gedicht lidia

me de muziek zijn we bij de W
en ik ben zeker dat U veel herkend

windows soundmachine

wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachrust

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “waarom doen lui dat”

  1. Tot nu toe niks verontrustends tegen gekomen en bevalt heel goed…behalve die update van gisteren dan haha…maar ook dat zal wel ergens goed voor zijn geweest…
    Denk dat ik dan een van de gelukkige ben maar volgens mij zijn er meer tevreden…zoals greetje
    Geweldig die 1e pps en no 2 niks voor mij…trusten

  2. Goeiemorgen Karel , vraag me dat ook altijd af wat je in een gezond lijf moet laten snijden . Dat is belachelijk . Vind het prima door een ongeval of brand of als je last van de gezondheid krijgt door bepaalde lichaamsdelen dat je iets laat doen maar verder hoeft dat voor mij niet . Ieder mens is mooi in zijn eigen gedaante 🙂 . Pps ziet er goed uit 😀 . Pink Floyd best wel goeie nummers gemaakt 😀 . Vraag me alleen af waarom 1 liedje van The Police er tussen staat , hihi . Wens ik jouw een mooie dag toe en hoop dat het droog blijft . Is behoorlijk nog wat regen gevallen sinds gisterenavond hier bij mij . Liefs , Anja

  3. Einen schönen Tag lieber Karel schöne pps die Musik ist auch ganz gut,und jeder Mensch ist schön das liegt im Auge das Betrachters.Wünsche dir noch einen glücklichen Tag lieber Gruß und Umarmung Gislinde

  4. Mogge karel
    Zo jij hebt het aldruk gehad…zomaar op alle 4 de blogjes een reactie…doe ik je niet na haha
    Nee zometeen de deur uit tot in de avond…en ziet ernaar uit buiten dat we binnen moeten blijven ook nog…groetjes en fijne dag

  5. Toen ik de eerste rimpels zag heb ik direct een borstvergroting laten uitvoeren
    &
    er zat muziek in Karel(hmm)

    Volgende stap is een neusvergroting met deze dagen….Ho Ho Ho

  6. Lieber Karel, pps hat mir gefallen, es legt ja auch immer in den Augen des Betrachters, alles Gute von mir für dich, ich möchte schon heute ein friedliches Weihnachtsfest ohne Stress und Kummer wünschen

Geef een reactie

