nieuwe week nieuwe kansen

zo luitjes

ik maakte vandaag een prachtige wandeling
bij heerlijk weer
deze wandeling wilde ik ook al met kwebbel maken
maar dan moeten de dagen weer wat langer zijn

de natuur is zo mooi mensen
het mag dan nu wat in de war zijn hier
maar zijn we dat zelf ook niet soms
kijk mooi zijn wij ook
dus ook wel eens in de war
toch

beauty in nature

de muziek vandaag brengt ons over de wereld

worldwide collection

wens U een fijne avond
en een goede nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “nieuwe week nieuwe kansen”

  1. dag Karel,
    een hele mooie natuurpps en een prachtige van alles wat.
    Jij fijn gewandeld vandaag, doet me deugd om te horen en er lekker eentje op me gedronken, tja…..heb de draad weer opgepakt, ach Karel…….er zijn ergere dingen in het leven……………..
    Fijne avond verder met lieve groetjes, Greetje

  2. Zwei wundervolle PPS lieber Karel 🙂
    Wir hatten heute kein gutes Wetter, war aber nicht schlimm, hatte genug zu tun.
    Morgen noch arbeiten und ein paar Geschenke einpacken. Weihnachten kann kommen.

    Einen guten Start in die neue Woche wünsche ich dir und liebe Grüße von Mathilda ❤

  3. Hoi Karel,
    Hier ben ik weer, drukke week achter de rug vandaar zo laat.
    Vandaag schitterend weer,alleen met dubbele verjaardag binnen gezeten.
    Maar kijken we morgen maar weer he.
    in elk geval geen sneew of kou voorlopig.
    2 mooie pps heb je weer gevonden zag ik .
    Wens je nog een mooie week, en fijne Kerstdagen
    Lieve groet Marianne

  4. Ja een goed gemiddelde haha
    Zo 3 uur verder en klaar is het pas pffttt
    Hadden ze er wel bij kunnen zetten hoe lang je daar mee bezig bent…maar goed zit er weer op nu afwachten of alles weer werkt…slaap wel

  5. Ik ben ik dan weer Karel.Heb je berichtjes uit de spambox moeten halen waar er heel veel van wordpress in zaten..snap er niets van maar heb het ontdekt daar er praktisch niets door kwam.Fijn dat je gewandeld heb want beweging is goed voor een mens..Mooie voorstellingen op je blog.Fijne kerst Karel.

  6. Goeiemorgen Karel , hele mooie ppsjes met mooie spreuken erbij en muziek van Terry Jacks , klasse 😀 ! .Jij weer genoten van een prachtige wandeling 🙂 , natuur is echt zo mooi ! . Ik was gisteren met mijn maatje mee naar hem . Hebben dia’s van vroeger gekeken . Was nog best spannend of nog wel alles het deed na al die jaren . Liep nog perfect , had zelfs nog dia’s van mij toen ik klein was en in de carnavalsoptocht mee liep , haha . De jeugd zal wel niet weten waar ik het over zou hebben , dia’s ? Wat is dat , hahaha . Wens je een fijn begin van de nieuwe week toe , liefs Anja

  7. Wünsche dir einen schönen Tag lieber Karel 2 schöne ppse mit schöner Musik,heute haben wir Regen in Köln nicht so schön wie gestern aber egal habe noch Arbeit muss Geschenke einpacken man hat ja immer was zu tun.Hab noch einen schönen Tag und Woche lieber Gruß und Umarmung Gislinde

  8. Hallo Karel einen schönen Start in die Weihnachtswoche wünsche ich dir hier ist der Himmel grau in grau und jetzt fangt es sogar an zu regnen wir machen das Beste daraus und bleiben zu Haus Klaus in Freundschaft

  9. Hoi karel
    Ja de winter is vandaag de 21e officieel…
    En omdat het nog zomerse temperaturen zijn dacht ik het is nu of nooit met die sneeuwman hihi
    Nu dit was een hele grote…dacht dat ik up to date was haha
    Maar zal de beginnersfoutjes nu wel kwijt zijn…hoop ik toch…
    Groetjes en fijne dag

  10. De macrofoto’s van die mooie bloemen & paddestoelen zijn net als wereldmuziek tussen mijn oren Karel…
    En ja, ook hier is de natuur in de war maat zoals ik(hmm)

Geef een reactie

