misschien aan den wandel

zo luitjes

ik had een rustige zaterdag
deed wat boodschapjes en o wonder
toch nog wat HH
heb het hier aardig op orde hoor
dus het kan wel wat hebben

ik bekeek ook een wandeling door een mooi gebied
hier niet te ver vandaan , als ook het weer morgen
het lijkt een zonnige zondag te worden
dus wie weet ben ik aan den wandel

de muziek pps stond er al
dus ik zocht er een pps bij hihi
volgens mij wel geslaagd
wat vind U

uniek belgie

de muziek is na Tina bij de
U
maar die heb ik niet
dus gelijk naar de
V

van veen's opzij

wens U een fijne avond
en een goede nachtrust
en voor morgen een hele mooie
zonnige zondag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “misschien aan den wandel”

  1. Lieber Karel,
    auch wir hatten heute gutes Wetter, viel Sonne und warm. Ein schöner Spaziergang war genau das richtige. Bloß nicht in die Stadt, die ist garantiert überfüllt gewesen.

    Alles Liebe von Mathilda 🙂

  2. Die van de eerste pps maken er wel een zooitje van…
    Ojee en dan gaat het hier weer door…opzij opzij opzij 😉
    Zo iets was het hier ook…een heel poppenfeest gemaakt boven en wij mochten(lees moeten) op het feest komen…maar geniet nu van de rust 🙂
    mzl

  3. Ha die Karel , leuk die ppsjes over onze buren 😀 , of iedereen het verstaat is een tweede , hahaha . Als jij aan de wandel gaat , zal je zo ook wel al aan pc zitten . Vogeltjes zijn helemaal van de slag af met die warmte , kreeg me toch al om 5 uur een fluitserenade , hihi . Wens ik jouw alvast een mooie wandeldag toe , liefs Anja

  4. eut de kant eut de kant (opzij opzij opzij)…De politie was te laat om die postbodes(facteurs) te onderscheppen in da café hé & foej Karel :
    Ik zou niet durven lachen met zuinige Hollanders hoor(hmm)
    Doooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeej

  5. Hoi wandelaar…
    Nee was niet gelukt voor middernacht maar vanmorgen lag het nog heerlijk…maar ook het middaguur niet gehaald 😉
    Och had gewoon nog wat in te halen en moet kunnen…
    Jij weer vroeg vanmorgen en op pad ook nog…fijne wandeling

Geef een reactie

