weekend

zo luitjes

het is er weer
wat krijgen we nou weer
karel
gewoon dat het weekend er weer is
ja ik werk tegenwoordig ook weer dus heb ik ook weer weekend
toch
🙂

neem U eens mee naar mijn mooie kindertijd
onbezorgd leventje had ik toen
en wat een mooie jeugd
ik hoop dat had U ook

the fabulous 50 en 60

met de muziek zijn we bij de
T
en wie treffen we daar , juist

tina turnerff op alleen lezen klikken

wens ik U een fijne avond
en een goede nachtrust
en morgen een fijne dat

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “weekend”

  1. Tina Turner ist schon toll, für Rockn Roll bin ich nicht so zu haben.
    Meine Kindheit und Jugend waren nicht sehr schön, hatte einen sehr strengen und kranken Vater.

    Hab ein schönes Wochenende lieber Karel 🙂 Mathilda

  2. Vannacht hoorde ik de bloemen over jou fluisteren.
    En nieuwsgierig legde ik mijn oren te luisteren.
    En bloem vertelde over hoe bijzonder jij voor me was.
    Een andere bloem fluisterde over de glimlach als je dit las.
    De bloemen waren blij terecht te komen bij een van de fijnste mens.
    Nikki
    Wens je een fijn weekend Karel

  3. Goeiemorgen Karel , welbekende pps met klasse muziek uit die tijd 😀 . Good old Tina , weet het ook nog altijd te brengen , 😀 . Mijn jeugd was niet zo mooi maar daar ga ik het verder niet over hebben . Bij mij is Serious Request van start gegaan , nou , ga niet eens kijken . Wens ik jouw een stralende dag toe , zonnetje is er al lekker vroeg bij . Liefs , Anja

  4. De fabuleuze muziek uit de jaren 50 – 60 mocht er wezen hé samen met Tina
    &
    zeker kan je nu rust nemen na je gezond toeren met folders & kranten Karel,
    doe maar uw zwembroek aan volgende week, ’t gaat naar 15 graden Celsius(geen Farhenheid hé)

    See you mate…

  5. Hoi karel
    We doen alle reacties in een keer want mag zo meteen weer op zitten en pootjes geven 😉
    2 hele mooie ppsjes terug in de tijd en een wel heel lenige oma hahha
    Groetjes en geniet je dag

  6. Nu had je vanmiddag met het grut niet moeten zien de rustige oma opeens een drukke oma hihi
    Maar was weer gezellig met de kleintjes…iedereen de deur weer uit en wij beginnen nu echt aan onze rust…fijne avond

Geef een reactie

