gein uit de mailbox

zo luitjes

de donderdag weer daar
en ik dus op pad met de krant
en u wat gein uit de mailbox
vandaag een rondje langs de toiletten wereldwijd
heb overal een bordje geleend
🙂

klikken alleen op de sneeuwwals

Waar is het toilet ??

Hieronder toiletbordjes van over de hele wereld.
Nu kun je je toch niet meer vergissen !

Waarheen je ook reist, wees er zeker van dat je de bordjes begrijpt.
Toiletbordjes van over de hele wereld.
Sommige mensen zijn wel heel creatief met het uitleggen waar het toilet is

wc1wc2wc3wc4

Hierbij weet ik het nog niet helemaal zeker welke ik moet hebben.
Ze hebben beide een rokje aan, maar de linker is ’n krijger

wc5wc6wc7wc8wc9wc10wc11wc12wc13wc14wc15wc16wc17wc18wc19wc20wc21wc22wc23wc24wc25wc26

muziek wel passelijk zo tegen de kerst
velen willen die namelijk wit
nee ikke niet
🙂

snowwalzerff op alleen lezen klikken

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “gein uit de mailbox”

  1. Goeiemorgen Karel , whahahahaha , zou van het lachen om die plaatjes het al spontaan in broek doen;) Leuke pps er bij geplaatst 😀 . Voor mij hoeft die sneeuw en gladheid ook niet te komen , ben veel te bang dat ik weer zou vallen . Jij denk ik al met de krantjes op pad , dan wens ik je een droge bezorgroute toe . Hier miezelt het af en toe . Fijne dag , liefs Anja

  2. Hoi karel
    aha heb je daarom de sneeuwwals geplaatst 😉
    Geweldig hè de fantasie van mensen om je de juiste plek te wijzen…al heb ik in het echt al mooiere gezien…bv op de beekse bergen.
    Maar die touwen vind ik wel heel goed gevonden…
    Hoop dat je gulle gevers krijgt. s6
    Groetjes en fijne dag

  3. Nu ik dacht door de post van je vrienden…maar niet dus.
    Wel toevallig hè dat we beiden wc’s hebben al is het bij mij alleen voor de mannen haha
    Zo de boodschappen zijn binnen en ze doen het er maar mee… 😉
    Hoop nog veel ook voor de kerst over te houden anders moeten we weer… haha
    Zal toch wel moeten voor het kerstdiner…met 14 pffttt
    Maar moeten we nog ff kortsluiten wat het gaat worden dit jaar en wat de jeugd zelf maakt… hj
    Dus jij loop een keer apart voor de kaartjes…als je slim bent doe je het snel 😉
    smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

