dromen mag en is mooi , toch

zo luitjes

na een prachtig weekend
had ik een prachtige maandag
liep mijn reclame folder ronde onder een zonnetje
had briefjes mee om de mensen namens de firma
en de bezorger fijne feestdagen te wensen
met er in
hoe kan het anders reclame
als ze willen kunnen ze er voordeel aan hebben
ik had er al voordeel mee
🙂
dromen kan zo mooi zijn

weer mens worden Lidiaff op alleen lezen klikken

muziek vandaag gaat over
people

people

wens U een fijne avond
en goeden nacht
en morgen weer een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “dromen mag en is mooi , toch”

  1. Wat een positieviteit in je blogje…
    2 hele mooie ppsjes en vooral de eerste met de tekst die er bij staat geweldig.
    En kreeg je fooien met het afgeven van de nieuwjaarswensen ???
    Daarom bellen ze hier met de decemberwensen altijd aan…
    Nu je lachjes heb je binnen en als ik hier duimpjes had dan kreeg je die ook nog…maar kan niet dus klik ik maar op like 😉
    Bankhangze

  2. Goeiemorgen Karel , zeer mooie ppsjes heb je geplaatst 😀 . Volgende week zullen hier wel de bezorgers aanbellen voor hun fooi 😉 Heb ook al verschillende kaartjes gehad 🙂 . Voel me niet zo lekker vandaag , zal niet veel aanwezig zijn . Fijne dag , liefs Anja

  3. Hoi Karel
    Die jongens zagen er anders niet zo snel uit haha
    Maar je hebt gelijk…blogje opgesplitst in 2 dus de andere komt nog grijnzzzz
    Co nu al 2 x op stekkie hihi en dan ga ik het op slot gooien pffttt
    Maar dat duurt nog ffkes…groetjes en geniet je dag

  4. Ha snelle jongen…nu co dacht dat ze goed zat omdat ik de blogjes omgegooid heb…
    Maar ze vond het daar zo stil…dus toch maar de andere aangeklikt hihi
    Heb geluisterd en ga nu de rooie wat verdunnen hj
    En bankhangen…mzl

Geef een reactie

