kleur vol

zo luitjes

ik had een zeg maar kleurrijk weekend
ik hoop U ook
we maakten zaterdag een mooie wandeling
bij goed weer en er kwam pas wat regen toen we klaar waren
vandaag zijn we hier gestart en liepen naar
Hollandsche Rading
troffen zes reeën en ook mooie vogeltjes
welke ik helaas niet op de foto kreeg
was een prachtige dag
en dus een prachtig wandel weekend

coloriage

de muziek brengt ons bij de
O

op de tandem

wens ik U een fijne avond
goeden nacht
en voor morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “kleur vol”

  1. Es freut mich, dass du so ein schönes Wochenende hattest lieber Karel.
    Meins war nicht so gut, viel Rückenschmerzen und Traurigkeit, aber das wird hoffentlich bald wieder.

    Hab einen guten Wochenstart und liebe Grüße von Mathilda ⭐

  2. Ha Karel , die ppsjes zijn altijd prachtig die van zwart – wit naar kleur overgaan 😀 . 2de weer helemaal wat voor mij met die spreuken erbij 😀 . Zo , nu moet ik opschieten , achter half uurtje komt bezoek al . Amuseer je , liefs Anja

  3. Einen lieber Gruß und einen schönen Montag lieber Karel schöne pps ist mal was anderes ich wünsche dir eine gute glückliche Woche schön das dein Tag gestern gut war.Liebe Grüße und Umarmung Gislinde

  4. Hoi karel
    Als je ff op de link had geklikt had je de tandem gevonden onder de dame 😉
    Maar je zal het druk genoeg gehad hebben voor je op pad bent gegaan…
    Je boft wel weer met het weer want ziet er een stuk beter uit dan gister…
    Groetjes en fijne dag

  5. Heel fijn Karel dat je zo’n mooi wandelweekend hebt gehad,
    de eerste pps vond ik geweldig mooi met al die kleuren
    en in de tweede zaten leuke spreuken,
    geniet van een fijne avond en voor straks lekker eten,
    groetjes Greetje

  6. Nu ik had gister best het weer van vandaag willen hebben was toch beter…beginnen met zon ipv regen. Maar goed we klagen niet want uiteindelijk maar weinig nat geworden.
    Kijk dat zei ik maar je vroeg erom…hj
    smakelijk en fijne avond

  7. Nee ik vroeg daar ook niet om maar kregen het toch 😉
    Och we kunnen er tegen dus wat zeur ik nou…
    Zo meteen aan tafel en kan een rustige avond beginnen al is er zo de laatste maand altijd wel wat te doen…denk kerststukje maken nog…er staan er 2 en vind ik 1 te weinig haha
    Spullen in huis en oase in het water dus een makkie straks…fijne avond

Geef een reactie

