het weekend is daar

zo luitjes

ja het weekend is daar
denk zal het ff melden
want misschien is het door de vele regen niet goed te zien

hoe ik nu op onderstaand ppsje zo kom
zal ik U vertellen
ik heb een blogvriendin op WP
die woont in Zuid Afrika
en die zitten te springen om regen
ik probeer mij voor te stellen hoe dat gaat
” zitten te springen ”
Indianen heb ik wel gehoord die sprongen zonder te zitten
en dan heet het een regendans
maar of dat nu echt helpt
ik zei haar al , je mag het hier wel weg halen
en ons wat warme zon sturen
hihi sarie mareis

ja de wereld was / is fascinerend
maakt niet uit waar je gaat
laten we hopen dat de wereld weer tot rust komt
weer net zo fascinerend als altijd

nat king cole

hier wordt het een ander weekend
m’n ex collega Gerard had dit weekend al aangegeven
te willen komen wandelen , ik dacht dus met dit weer zal hij niet komen
wel dus , zal hem zo ff oppikken van station
heb een mooie route niet te ver van hier
met eventueel een flinke afkorting
we zien het wel

ik wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen toch een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “het weekend is daar”

  1. Pas de ramen gelapt dus kan heel goed naar buiten kijken en zie idd dat het regent 😉
    Morgen in de middag regen in het noorden maar hoe noordelijk is de vraag haha
    Zondag droog…
    Jij bent in voorzorg…als kwebbel zijn mond niet houd staat je blogje er alvast 😉
    De eerste vind ik erg leuk en je kan het zo volgen ook nog…de 2eis gewoon mooi met mooie plekjes op deze aardbol…en best goeie muziek ook nog 🙂
    Mzl

  2. Hey Karel , ik ben er ook nog , wou net afsluiten zie ik dat jij nog blogje hebt gepost 😀 . Leuk van Sarie Marais , kregen we al op de lagere school en dan in kano zingen 😀 . 2de pps laat ons zeer mooie kiekjes zien 😀 . Jij dus Gerard oppikken en op naar een gezellig en hopelijk dan droog weekend . Wens ik jullie alvast veel plezier 😀 . Ik ga nu afsluiten , bezoek komt zo . Fijne avond , liefs Anja

  3. Wenn man doch mit dem Wetter tauschen könnte, das wäre ja genial 🙂
    Lieber bin ich auch in der Wärme und mag den Winter gar nicht.
    Also dann tanze mal den Regentanz für deine Freundin in Afrika und danach eine gute Nacht und morgen einen schönen Tag…bei uns bitte ohne Regen.

    LG Mathilda ☼ ⭐

  4. Goeiemorgen die Karel , haha , ja was gisteren nog hier . Beetje vreemd voor mij omdat ik je normaal pas ’s morgens tegenkom , 😀 . Jij bent al onderweg en ga zo naar G+ om te kijken . Fijne wandeling en geniet er van , liefs Anja

  5. Hier doe ik de regendans niet, heb al teveel nattigheid gezien de laatste dagen
    &
    aardlekschakelaar heet hier verliesstroomschakelaar,
    contacteur hier zit in de de zekeringskast om vermogen van zwaardere vermogens op te vangen

    Dat kindermisbruik is een schande karel, ze zouden die hun spel moeten afkappen
    &
    tot bij het kampvuur met hopelijk wat regen daar te Z.Afrika hé….
    See you ….

  6. Wat het filmpje kijken niet ???
    Ha verder kom ik zowiezo niet met zo een plank…juist de onze aan Marijn mee gegeven.
    Die was van zijn mams geweesten er stond een mooie vlam op en dat vond hij prachtig haha
    Zo zie je, wie wat bewaard heeft wat weg te geven 😉
    Geniet je wandeling…fijne dag

  7. Ha kreeg net een foto van de dino die uit het ei was gekomen wat hij met sinterklaas had gekregen…zohouden ze oma op de hoogte…
    Weet niet of hij al op de plank heeft gestaan…maar zomer dan zeker oefenen.
    Fijne avond…weg van de snelweg…nu wij gaan er morgen eentje zoeken haha
    mzl

  8. Danke lieber Karel ja heute hatte ich mal etwas Zeit im Moment ist es schlimm Morgen Mittag bin ich bei meinen Enkeln haben Geburtstag und am Montag wieder beim Arzt so ist Stress Plätzchen backen will ich auch noch.Wünsche dir eine schöne und freitvolle gute Nacht.Große Umarmung Gislinde

  9. Nu hij kreeg een ei…dat leg je in het warm water en na ongeveer 3 dagen komt dat ei uit…
    Een Dinosaurus dus…
    Morgen is het droog dus waarom niet hè…
    Dus we komen jullie niet tegen…slaap wel

  10. Het is er nat, men is er Koning & het is geen kool deze middag om te eten

    Rarara wat is het Karel ?
    Nat King Cole op bezoek in den Belgique met zijn warme stem …
    Tot tussen de regendruppels door hé

  11. Hoi Karel , dan hebben jullie geboft met het weer , bij mij om de haverklap aan het miezelen . Ben ook net binnen van een kleine ronde , totaal niemand gezien , niet eens een vogeltje . Lijkt hier wel uitgestorven . Zijn allemaal van die mooi weer wandelaars hier , haha . Wens ik alvast smakelijk en een mooie avond , liefs Anja

  12. Kijk daar moet je dus opa voor zijn om dat te snappen haha
    Hoi karel…een laat rondje vandaag maar eerder geen tijd gehad 😉
    Maar zoals je ziet komt altijd weer goed…
    En heb je de loge weer op de trein gezet?
    Hier morgen rustdag das zeker haha…fijne avond

Geef een reactie

