gein uit de mailbox

ja luitjes
de donderdag weer daar
en dus ik weer aan den wandel
van deur tot deur
en nee dat wordt geen sleur
🙂

ik kwam tegen een mailtje uit 2012
nee niet van ene foetsie
(isalleenvooringeweiden)
🙂
ja het staat in de map gein
maar eigenlijk is dat het natuurlijk niet
nu 3 jaren later nog minder
ik wil het U toch niet onthouden
en het mag zich dan afspelen in België
het kan eigenlijk overal zijn
helaas

klikken alleen op Koos

unnamed 33

unnamed 236unnamed 422 2unnamedunnamed2 2 2tyunnamed4eunnamed22unnamed56 233 3unnamedg g23unnamedrth yqwwunnamedt 2 2unnamedt 2t2unnamedt 4t2unnamedxcbvdzsghe

unnamedy 3 4343uy

muziek vandaag met de K van
Koos

koos alberts
ff op alleen lezen klikken

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “gein uit de mailbox”

  1. Ja maar hier op je wpzag ik de profielfoto van dat broekie 😉
    Dacht dat die dan ook bij de reacties kwam staan…
    Destripjes zijn eigenlijk niet om te lachen maar doe het toch en Koos sla ik over als je het niet erg vind…Slaap wel en morgen s6 maar weer.

  2. Ha die Karel , jij al met de krantjes op je ronde . Ik ben ook al op mijn ronde , wel hier bij WP 🙂 . De stripjes heb ik nog nooit eerder ergens gezien , zijn idd niet allemaal om te lachen maar kan er mee door , toch 😀 ? . Koos heb ik al heel lang niets meer van gehoord en af een toe een plaatje kan ik wel mee leven 😀 . Veel plezier op je ronde en tot laterssss , liefs Anja

  3. Uw ronde is weer goed verlopen lees ik & zonder hulp van ’t ABVV of NVA(hihi)
    De NMBS klink als muziek in mijn oren zoals de muziek hier maat….
    Zonder muziek gaat het hier ook niet…

  4. Hoi karel
    Foetsie is echt foetsie haha…heel af en toe haal ik er nog een plaatje af…maar steeds minder maar voor de codes blijft ie staan…maar alleen voor mij…zoals ook de mailbox.
    Nu ben ik slecht in alleen ja en amen zeggen dus ook hier het commentaar haha
    Laat koos idd met rust die heeft het al moeilijk genoeg…geniet je dag

Geef een reactie

