muziek dag

zo luitjes
en nog wat lui
🙂

nee ik was vandaag niet echt lui
al vroeg op ook en zodoende ook vroeg aan de was
even dacht ik de tuin in te gaan daar de zon zo mooi scheen
maar nee ik besloot thuis te blijven en wat aan het HH te doen
trouwens ik ben ook niet graag lang weg als de wasmachine draait
wat anders
boven mijn kerstbomen die U hier boven ziet staan
staat nog wat
ben benieuwd wat U daar van vind
😉

hier onder vind U vandaag veel muziek
hopelijk is het wat
🙂

you needed me

ik had geen muziek pps beginnend met een I
dus nog maar een J
van jukebox

jukebox mix 18 mix 10

wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “muziek dag”

  1. Alle goeie dingen in 3en…bovenkant, zijkant en onderkant…niet gaan overdrijven hè 😉
    Wanneer ga je de ballen erin hangen en de lampjes 😉
    De eerste een mooie pps met mooie platen en de 2e…nu eens anders die Sylvia vind ik niks maar de andere leuk om weer eens te luisteren…mzl

  2. Beide PPS finde ich gut. Musik aus früherer Zeit !!!
    Hab heute auch Haushalt gemacht, trotz Sonnenschein und morgen auch wieder.
    Nächste Woche kommen die Fenster dran…aber ich mache das nicht wegen Weihnachten, ich mache das, weil es sein muß 😀

    Liebe Grüße von Mathilda

  3. Goeiemorgen Karel , oh , Anne Murray met you needed me , prachtige song 😀 . Tweede pps , staat ook goeie muziek tussen 😀 , ik hou wel van die oudjes , 🙂 . Denk dat jij al met je shopper op de markt bent aan het rondrennen . Ik ga eerst eens koffie maken . Was ook al eens boven aan het kijken bij de bomen maar denk dat je je nieuwe blogje bedoeld 😉 . Dat is echt een aanrader voor wie van foto’s houd 🙂 . Fijne dag , liefs Anja

  4. You needed me riep de wasmachine van Diana Ross in de verte via de echo naar de kerstboom van Karel…
    Muziek verzacht de zeden en zeker ook wasverzachter in de wasmachine hé Karel…
    See you with music bro…

  5. Ha je bent aan het aanpassen geweest…maar nu dezelfde profielfoto als opde andere haha weet ik niet waar ik kom als ik op de link klik grijnzzzzz
    Altijd een verrassing dan…
    O wat smaakt de koffie lekker…haha
    Groetjes en geniet je dag

  6. De volgende dagen zal ik maar heel vluchtig een kijkje komen nemen daar mijn vrijwilligerswerk tot zondag al mijn tijd in beslag zal nemen.Hoor dat het vrijdag en zaterdag regenen gaat ..hoop dat de weerman er naast zit want de ganse dag buiten is niet zo’n prettig vooruitzicht bij regenweer.

Geef een reactie

