geschiedenis

zo luitjes
de zondag loopt op zijn eind
ik maakte er een pyjama dag van , geen reden om naar buiten te gaan
weer lokte me ook niet
komt bij ik ben morgen weer lang genoeg buiten als ik
voor de 1ste maal die reclamefolder wijk loop

ik ben bij de
F
met de muziek en vond een mooie jukebox
gelukkig verschillen de smaken
ik mag Country wel horen
er was een tijd , noem het maar mijn Canada tijd
hoorde ik veel Bluegrass
elke week ook in het Neebing hotel een band te spelen
prachtige tijd , en het weekend voor ik terug naar NL vloog in 1979
bezocht ik met vriendinnen en vrienden een Bluegrass festival in
nadien dropten zij mij af op het vliegveld van Toronto

Carlisle, Hamilton, Ontario

Carlise Hamilton 1972

ik heb mijn kop op z’n kop gezet
en verder rond gesnuffeld , maar kan niet op haar naam komen
weet dat het een Oekraïense naam is
haar ouders hadden ook een boerderij in de buurt van Thunderbay

wens ik U nog een fijne avond
en een gezonde nachtrust

morgen doe ik de 1ste maal een reclamefolder wijk
dat ben minder online
maar kom Uw reacties bekijken hoor
🙂

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “geschiedenis”

  1. Volgens mij had je eens verteld wie het was maar ik weet het ook niet meer haha
    De muziek eronder is ook veel interessanter 😉
    En jij met je big smile en nog een broekie met grote hoed…dus in ’79 ben je weer voorgoed naar ned. gekomen?
    Slaap wel en wandel ze morgen
    Oja hier zijn ze vandaag wel naar buiten geweest…was droog 🙂

  2. Nee want daar dacht ik niet aan was het geen magda?
    Nee niet je vriendinnetje van toen…Mavis 😉
    Je ziet het ik hou het wel bij
    Nee dacht dat jij ging slapen…om morgen fit te zijn haha
    mzl

  3. Das Wetter war heute bei uns gut und der Schlafanzug mußte ausgezogen werden. Rein in die Sonntagsklamotten und dann ins Altenheim, die liebe Verwandtschaft besuchen 🙂 War schön !!

    Hab morgen einen schönen Tag und liebe Grüße von Mathilda

  4. Hoi Karel,
    Groot gelijk dat je binnen bleef, was best fris en veel wind.
    En Grant en Forsyte is een mooie pps, hou wel van de m uziek zo af en toe.
    Je hebt aardig wat afgereist geloof als dit zo lees.
    In elk geval veel herinneringen om op terug te zien.
    Fijne nieuwe week,
    Lieve groet Marianne

  5. Goeiemorgen Karel , leuke foto en mss ziet ze het en reageert wel zelf 🙂 . Heb Grant & Forsyth al in het echt ontmoet op een countyfestival 😀 . Ppsje zeker dus goeie muziek voor mij 😀 . Vanmorgen om 5 uur al toeters en bellen genoeg in de straat 😦 . 2 brandweerwagens en een ziekenwagen , pffff schrok me kapot , kon ineens ook zeer snel balkon op komen om te vragen of er brand was . Heb dat voor paar jaar terug hier mee gemaakt , nou , schrik zit er nog in , sowieso als ik sirenes hoor . Nee , mevrouw , gaat u maar naar binnen . Moesten ze een comazuiper uit de flat takelen , is al de zoveelste keer voor dezelfde persoon . Heeft het al gepresteerd om 3 keer op een dag ziekenwagen te laten komen en iedere keer voor niets . Straks zal die wel weer met zijn blikken bier hier rondlopen , pffff . Dag was dus al weer goed begonnen voor me . Blij dat ik al wat leuke blogjes ben tegen gekomen 🙂 . Wens ik jouw een fijne dag toe , amuseer je met de folders , liefs Anja

  6. Hele leuke foto en mooie muziek Karel,
    tja…… dat zijn toch de mooie herinneringen om op terug te zien.
    Veel succes met je reclamefolder wijkje en hoop voor je dat je het droog houdt,
    lieve groetjes Greetje

  7. Hoi karel
    denk ik dat je het over de tekst hebt…want de pps met de muziek van lemontree is een mooie toch?
    Ja als je je geluid aan hebt staan anders hoor je dat niet hj
    Wat een reis heb je al gemaakt in de vroege morgen 😉
    Wel weer wijzer geworden…
    Wandel ze vandaag…mzl

  8. Nee niks is meer ver…we kunnen overal komen…
    Dus je houd niet van zuur?
    Het enige wat ik daar niet van wil zien is een zuur gezicht haha
    Nu ik hoop dat de blogjes zo gehusseld zijn dat je niet meer dezelfde tegenkomt in een dag tijd… 😉
    Jij nu aan je welverdiende rust begonnen…zeg ik proost 🙂

Geef een reactie

