voor ons kattenvrouwtje

zo luitjes
en hoe was Uw dag
ik maakte nog een lekkere wandeling
nadat ik op orde was hier
besloot ik om een half bruin brood te halen
liep er 11 kilometer voor
dus dat brood zal mij wel smaken
morgen
want voor vandaag had ik nog nasi

morgen zie ik wel weer
zal wel niet echt zo uitslapen zijn als die kat hier onder
🙂
maar denk dat ons kattenvrouwtje
het graag zo had gedaan
kop op meid

voor de muziek vandaag

een jeukbox

frank sinatra1

wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachrust
morgen zien we wel wat de dag brengt

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “voor ons kattenvrouwtje”

  1. Goeiemorgen Karel , wat een lief filmpje 😀 en mooie hits van the voice in pps verwerkt waar toch my way de voorkeur heeft 😀 . Wens ik jouw een rustige zondag toe , liefs Anja

  2. Men weet nooit dat ge morgen toch nog kan uitslapen zoals die kat Karel
    &
    misschien wel al spinnend zoals de mooie stem van Frank Sinatra….
    See you mate al slapend…..

  3. Hoi karel me rondje vanmorgen werd abrubt afgebroken…hj
    Nee alleen voor de kleintjes en de grote mensen een choc letter das genoeg haha
    En o wat was het weer een geslaagde dag en oma en opa kregen allemaal knuffels en er werd dank u sinterklaasje gezongen…
    Zo’n dag is al de drukte meer dan waard…heb genoten van de blije gezichtjes…
    Volgende week naar de beekse bergen met z’n allen…ook leuk haha
    Bankhangze

Geef een reactie

