sterkte Corry

zo luitjes
ik had me het dagje wel weer hoor
maar bij een lekker zonnetje kon ik mij toch nog amuseren
na de wijkjes gelijk ff om een boodschap
en aanstonds op naar een rustig avondje

bij de mail trof ik een naar bericht
hoe of wat weet ik nog niet
wel dat er een blogmaatje in het ZH ligt
met 1 enkel vol boutjes en schroefjes
en de ander verstuikt
zo vlak voor de feestdagen
zelfs haar eigen feestdag
een riem onder het hart kunt U hier kwijt
we weten nog niet of ze online kan , maar ik weet zeker dat zij het
zal waarderen

Corry

ziekenhuis is geen hotel
bij lange na niet
toch

hotel het ziekenhuis

bergen en dalen
ik zag ze vaak en graag
genoot van de vele bochten
op of neer
op de fiets of met de auto
nu zit Corry in het dal
en het zullen vele bochten zijn eer zij weer aan de top is
maar ze gaat het redden hoor

estradas

wens ik U een fijne avond
en een goede nachtrust

liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “sterkte Corry”

  1. Wat een lief blogje dat ik daar niet aan gedacht heb…
    Een prachtige pps van het zkh en dalen en bergen.
    Dat heb je snel voor elkaar gekregen zeg…in het gbje was ik al grijnzzzz
    Nu maar hopen dat ze je blogje ook ziet…
    En corry we leven met je mee en beterschap

  2. Ja zou toch jammer zijn als ze dit niet meekrijgt…en ik moest om het ppsje lachen…vooral die schaatsbaan en zonnebank waren leuk…en of Beatrix ook bij Co op bezoek komt… 😉
    Vind het heel goed gevonden van je…slaap wel

  3. Ohh, in dem Krankenhaus wäre mir zuviel los. Will doch gesund werden und dazu braucht man Ruhe.
    Dir wünsche ich auch ein ruhiges Wochenende lieber Karel und viel Sonnenschein ☺5 ☼

    LG Mathilda 🙂

  4. hi Karel,
    ja ik was al in Corry’s gastenboek, wat een pech voor haar.
    Persoonlijk vind ik wel dat de nieuwste ziekenhuizen toch iets meer van een hotel weg hebben,
    heb het zelf begin dit jaar toen Marcel in het Zuyderland Sittard lag ondervonden.
    Daar tegenover staat wel dat je taken van het verplegend personeel zo goed als het kan over neemt………….

  5. Och even van de zonnige kant bekijken…ze hoeft niet in de keuken te staan en alles wordt haar bij gebracht…hopelijk ook de laptop want daar kan ze zich mooi mee vermaken…daar zorgen we wel voor dan 😉 En denk dat ze liever haar poezen op bezoek krijgt dan trix…want die gaat ze missen das zeker
    Trusten

  6. Goeiemorgen Karel , lief van je dat je voor Corry blogje maakt , bij deze , veel beterschap gewenst aan haar . Pps had ik toevallig ook gekregen vlak na mijn val 🙂 . Pps van die bochten vond ik prachtig 🙂 . Oh ja , Sinterklaas was bij mij langs geweest , had een chocoladeletter , mandarijn en snoepgoed voor de deur liggen met een kaartje erbij , van wie mag Joost weten , hahaha . Wens ik jouw alvast een hele mooie dag toe , liefs Anja

  7. Jan & Elena schreven de waarheid over het ziekenhuis, men gaat er niet voor zijn plezier hé Karel
    &
    wens Corry veel beterschap toe van ons…..
    Er zijn leukere dingen in het leven hé….

  8. Ha Karel
    Dat zou een hele verrassing zijn Loesje en Catootje maar denk voor de poezels teveel stress.
    Onze gedachten gaan nu toch wel veel naar ons kattenvrouwke…ochèrm wat een pech kan je hebben…net als Anja maar dan anders pech.
    Als ik eraan denk dan hoor ik het kraken en dat zijn dan geen noten pfftttt
    Hopelijk is de heimwee snel weg want dat maakt het alleen maar erger…heb haar even toegesproken op mijn manier hihi…groetjes en fijne dag en gefeliciteerd met je broer(tje)

Geef een reactie

