alshet toch maar eens droog werd

zo luitjes
ook nog genoten van het droge weer vanochtend
ik was om 11:45 uur terug thuis
en had de boodschapjes binnen
en liep een goed 5 km rondje door m’n tuintje
en net op tijd thuis
wat een water komt er naar beneden
dacht zo juist nog bbbrrr
je zal toch maar op SPL aan het werk zijn

Als Lidiff op alleen lezen klikken

zo we gaan een nieuwe maand in
en het brengt me naar de map
muziek

a kiss of affectionff op alleen lezen klikken

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen , ja wat morgen
een fijne regendag
binnen

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “alshet toch maar eens droog werd”

  1. In de volkstuin staan nog wat dingen in de grond.
    Met de nattigheid van de afgelopen tijd is dat moeilijk oogsten.

    Mijn humeur vraagt ook om meer zonneschijn.

    Jammer genoeg of juist gelukkig hebben we het weer niet in de hand …..

    Regenachtige groet,

  2. Nu ik mag gaan zoeken in de ingeplande blogjes,,,weet dat die daar ergens verstopt zit
    Nu dan ga ik maar eens zoeken…en jij weet gelijk dat ik het dus een mooie vind haha
    Bankhangze…ik ga ff op zoek…mzl

  3. Goeiemorgen Karel , schitterende pps van Lidia 😀 en die van de dieren is heel schattig 😀 . Was gisteren in diepe coma geraakt , niets meer gehoord 😉 . Werd wakker doordat ik geur van eten rook en toen was het al half 7 in de avond . Zo vast geslapen , dat ik niet meer wist of morgen , middag , avond of zelfs al nieuwe dag was , haha . Had ik wel ff nodig , na al die dagen . Wens ik jouw alvast een mooie dinsdag toe , liefs Anja

  4. goede morgen Karel,
    heb hier 2 hele mooie ppsjes gezien, echt de moeite waard om te bekijken.
    Het is nog steeds nat, nat en nog eens nat, het blijft maar regenen,
    maar gelukkig geen wind meer.
    Wens je toch een fijne dag toe, lieve groetjes Greetje

  5. Ja zo en niet anders haha…
    Hoi karel ook hier ff me huiswerk doen hj
    Ja was deze keer makkelijk maar als ik 2 maanden door moet bladeren pffttt
    Ja ik ben in de voorzorg want er komen drukke tijden…de meeste leuk…dus we genieten er maar van hopelijk…om te beginnen zondag 😉
    Groetjes en geniet je dag

  6. Mijn dochters zouden je vierkant uitlachen mochten ze dit lezen haha druk waarmee dan.
    Spelen op het kassie…
    Op de een of andere manier was dit blogje vannacht niet geplaatst…zal wel teveel hebben zitten rommelen met verplaatsen en zo…mzl

Geef een reactie

