herinneringen

ha die luitjes

viel de zaterdag nog mee
al had ik een ijskoude bui op mijn bol
wat volgt is een regenachtige zondag
ipv wat je van de naam zou verwachten

zo ik neem U nog ff mee , naar de mooie kleuren die we hadden in de herfst , de temperatuur gaat dan wel weer om hoog
er komt de komende dagen wel weer veel regen naar beneden
het is niet anders , we doen het er mee

autum in the world

voor een andere herinnering neem ik U mee naar een plek
waar ik samen met broertje en neef en een vriend daar van
in 1976 door heen reed

yelloestone and Grand Tetom

ja wat een mooie trip dat was , ongelooflijk mooi voor ons allen
kijk ik dan terug op die jaren , zeggen er wel , je had beter kunnen sparen
🙂
misschien wel zo
maar ik zag het zo en dus anders
jaren ’70 ik net midden 20 , prachtig leven
wie denkt er dan aan pensioen en al helemaal niet aan een pensioen gat

wat U ook onderneemt morgen
allereerst een fijne avond
een gezonde nachtrust
zien we elkaar morgen weer
slaap zacht

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “herinneringen”

  1. Het kouder worden maakt dat ik nu toch mijn winterkleding moet gaan opzoeken …..
    In de ochtend is het mij te fris aan het worden.
    Maar in de loop van de dag vergeet ik dat telkens weer ……..

    Vriendelijke groet,

  2. Dag Karel,
    Bedankt voor je commentaartje op mijn pps.
    Hier ook weer 2 mooie gezien
    Yelllowstone niet gezien, wel yosemite en grand canyon en Brise canyon. En nog wat van die dingen.
    Maar alles gaat niet he.
    Vandaag de verjaardag gevierd van kleindochter, 9 alweer.
    Om de week is zij bij ons.
    Dus handjes vol hihi
    Morgen weer natte boel geloof ik brrrr maar we doen het maar mee he.
    Lieve groet Marianne

  3. Mooie ppsjes en de mooie herinneringen aan die reizen neemt niemand je af en het is niet allemaal eerlijk in de wereld.Mensen hebben heel hun leven gewerkt en hebben soms minder dan diegenen die nooit niets of bijna niets gedaan hebben.

  4. dag Karel,
    prachtige herfstkleuren heb ik hier gezien (verveelt nooit) en bedankt dat ik even mocht meegenieten wat je in je jonge jaren allemaal ondernomen hebt, schitterend!!!!!
    Dit neemt niemand je meer af Karel, dat blijft in je geheugen gegriefd en denk er nog maar vaak aan terug…..
    slaap lekker Greetje

  5. Goeiemorgen Karel , goed hè dat er herinneringen zijn aan die mooie tijd en niemand kan ze je afnemen 😀 . Heb genoten van je ppsjes 😀 , alhoewel de eerste had ik vorige week ook in de mail , maar als ze mooi zijn , maakt dat helemaal niets uit , geniet ik dubbel 😉 . Zou ik vandaag met slangen Trees gaan rennen maar denk niet dat dat er in zit , na een nacht geen rust te hebben gehad . Schuif het denk ik door na morgen . Fijne zondag , liefs Anja

    1. hier staat die trees ook te wachten 🙂 nu die staat er morgen ook nog , ik wil wel ff de keuken op orde , kan ik die weer smerig maken 🙂
      ja ik heb mooie herinneringen aan mooie tijden , of het nu in Canada of hier was of op de fietsreizen en weet ik wat al niet , mooi leven kan ik op terug kijken
      er zijn ppsjes zo mooi die mogen vaker gezien worden
      doe jij maar lekker als ik en dat is mak an
      liefs karel

      1. Dat jij nooit ppsjes van je eigen foto’s dan hebt gemaakt ? Maar ja , je zat ook nog met het werk en zo en ik heb geen idee , hoe veel werk het is om een pps te maken . Misschien komt dat nog wel , dat je dat gaat doen 🙂 . Zou er wel goed uit zien als ik terug denk aan wat voor prachtige reportages je altijd maakt van je wandelingen . Ik doe mak aan maar nu eerst Koffie ! 🙂 . Liefs…

  6. Ochèrm helemaal de enige dat is saai haha
    Hier zijn ze even naar de winkel…ze blijven eten en ja dan had ik niet genoeg…Daan met de mams ff bij halen en wij passen op Guus…smakelijk en fijne avond

  7. Had wel genoeg voor 2 daagjes…maja roebakgroenten voor een manneke van 1 jaar was geen optie…dus maar wat aangepast en wij…hebben morgen het eten al klaar…alleen opwarmen. lekker makkelijk…fijne avond

  8. Precies ja rookworst…en de hele worst was op voor de rest aan de beurt kwam haha
    Dus jij mag morgen de keuken weer vuil maken…och dan heb je wat te doen als het regent…
    De keuken poetsen grijnzzzz
    mzl

Geef een reactie

