in mooie draf naar het weekend

zo luitjes

wat een mooi weer vandaag hé
ik hoop dat U er net als ik van genoot
ik was dan wel aan het werk
maar ja wel buiten en dan ben ik al snel tevreden
🙂
morgen nog de inval wijk
er is een loper voor aangemeld hoorde ik al

ja en dan is Uw weekend ook weer daar
ik zag nog iets moois uit 2012
wed dat velen zo niet allen het ook mooi vinden
ik verneem het wel

fries-paard

neem U mee naar een mooi stadje
waar ik ooit vlak bij was

wetzlar

wens ik U
een gezonde nachtrust

en morgen een dag
vol met zonnige vitamientjes

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “in mooie draf naar het weekend”

  1. Prachtige paarden om te zien…volgens de kenner hier 😉
    Vooral het laatste stukje van het filmpje was erg mooi…die vrijheid.
    Maar ik durf niet haha
    Man en oudste dochter wel… 😉
    Slaap wel

  2. Was für schöne Pferde lieber Karel, auch wenn ich weiße Pferde lieber mag, aber die schwarzen haben Rasse 🙂
    In Hessen bin ich jetzt öfters, nächste Woche auch wieder.
    Der Tag war nicht so gut, wenig geschafft und jetzt müde.
    Schlaf gut und morgen einen schönen Tag.

    Liebe Grüße von Mathilda

  3. Kijk in de sterren,
    kijk in de nacht.
    doe een wens en wens iets
    wat je nooit van jezelf verwacht.
    Blijf genieten, houd moed.
    want wanneer jij het al bent vergeten,
    maakt die ene wens alles goed!
    Nikki
    Een fijne vrijdag Karel

  4. Goeiemorgen Karel , schitterend filmpje over het Fries paard 😀 . Wij hadden een Fell pony en die lijkt op Fries , is alleen wat kleiner . Daarbij hadden we ook nog Welsch ponys . Is dan wel mooi om weer eens een paardenfilmpje te bekijken 😀 . Mooie pps er weer bij gezet , kunnen we er weer even tegen 😀 . Fijne dag , liefs Anja

  5. Dat is een hele mooie clip over die paarden Karel,
    paarden zijn nu eenmaal een streling voor het oog hé
    &
    dat pannetje voor 4,99 euro van de Wibra is zeker een tefal aanrader….
    See you zonder teena lady hé

  6. goede morgen Karel,
    wat een schitterend mooi filmpje van die edele dieren, geweldig om te zien.
    Tevens een mooi ppsje over Wetzlar, Hessen.
    Jij boft vandaag met je rondje bij dit mooie zonnige weer, wij boodschappen doen en een beetje in Sittard winkelen.
    Groetjes, Greetje

  7. Hoi karel
    Nu van mij mogen ze in draf naar het weekend als ik er maar niet op hoef te zitten…loop zelf het weekend wel binnen 🙂
    Maar eerst de vrijdagklusjes nog even klaren…
    Groetjes en geniet je dag

  8. Voor geen geld kruip ik op die rug 🙂
    Ja hoor de klusjes zijn gedaan en benedenboel is aan kant…weekend kan beginnen.
    Boodschapjes worden nu gehaald en met een beetje geluk komen er bloemen mee…
    Smakelijk en fijne avond

  9. Die was al klaar dus blommetje verdiend ook nog eens… toch?
    Zo de beslissing is genomen stekkie gaat definitief dicht…tot tot
    Ja wie zal het zeggen…jammer vind ik het wel, maja voor eentje blogjes plaatsen die ze toch hier ook ziet is een beetje overdreven toch?
    Goeie voornemen voor het nieuwe jaar is er dus al grijnzzzzz
    Smakelijk

  10. Ja per 1 jan is die dicht…en wat moet ik albert vragen…of ik bloemetjes verdien ?
    Hoef ik niet te vragen want had mooie roosjes mee gebracht…dus dat is het antwoord zonder dat ik erom vraag 😉
    Zo lijkt de kamer nog meer gepoetst…staat zo gezellig bloemetjes in huis…fruitschaal gevuld en noten in een schaal met kraker…weekend mag beginnen…fijne avond

  11. Yep tot die tijd staan er nog blogjes ingepland…
    Als de waardering komt in de vorm van bloemen hoef ik niks meer te vragen dan weet ik het al 😉
    Ga je ook noten kraken dan?
    Slaap wel

Geef een reactie

