gein uit de mailbox

zo luitjes

morgen donderdag en ik in de krantenwijk
en op verzoek op de vrijdag weer een inval wijk
dat ik dacht ik duik weer eens in de oude map
GEIN uit de mailbox
misschien niet de smakelijkste
maar net zo onsmakelijk als het weer de afgelopen dagen
ik hoop op droog weer
U ook toch
🙂

nog ff zien of ik ergens een leuk ppsje in doe
natuurlijk deed ik dat
en wel 2 steden onder het eerste en laatste plaatje
en 1 onder het plaatje van de man die naast de stoep
staat te wachten
en het de hond de kop kost
de clou van de pps en het plaatje herkent U vast wel
🙂

unnamed1ff op alleen lezen klikken

Maar schatje,Toen ik zei dat je Kleenex in je BH moest stoppen
bedoelde ik niet de hele doos !!!

unnamed2

Als vrouwen gaan tanken !!!

unnamed3

Gezondheid !!!

unnamed4

Gooi nooit een gebruikte tampon weg !!!

unnamed5

ff op alleen lezen klikken

Er moet vandaag wel een hoop verkeer wezen
Ik sta nu al een uur te wachten !!!

unnamed6

Is jou opgevallen dat de goudvis alweer dairree heeft !!!

unnamed7

Wees niet ongerust, Het is onze dochter maar die
afscheid neemt van haar vriendje !!!

 

unnamed8

Schatje, Wees eens lief en geef mij de haardroger even !!!

unnamed9

Soms is Billy héél gelukkig !!!

unnamed10

Op de één of andere manier krijg ik het idee dat er iets
met de Jaguar is gebeurt !!!

ik hoop toch dat het bracht
een lach

wens ik U een fijne dag
en zie ik U vrijdag in de loop van de dag weer
hihihi

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “gein uit de mailbox”

  1. Ha wat een doos en niet eens blond 😉
    en hoe kom je bij de laatste op een jaguar
    Volgens mij was de rits kapot en moest die gemaakt worden…en ja mannen laten dat doen haha
    De middelste pps was nieuw voor mij maar of ik het met de teksten eens ben laat ik in het midden waar jij ook de pps geplaatst hebt… 😉
    de andere 2 mooie landschappen
    Humor genoeg…wij morgen als het regent haha
    Slaap wel

  2. goede morgen Karel,
    mijn dag is weer goed begonnen met deze humor allemaal.
    Twee mooie ppsjes gezien van Thun en Verona.
    Dus ik ben een vrouw zoals Mongolie…hahaha
    Succes met je krantjes vandaag, het weer heb je mee, hier is het zonnig,
    lieve groetjes Greetje

  3. Goeiemorgen Karel , stralend weer voor je krantenwijk , tenminste bij mij , hoop bij jouw ook ? Heb al smakelijk moeten lachen om al die plaatjes ook al waren ze wel bekend 😀 . Ppsjes ,mooie kiekjes over de plaatsen 😀 . Tja , en hoe een vrouw is ? Nog altijd veel beter dan een man op die leeftijd 😀 😀 😀 Fijne dag , liefs Anja

  4. Hoi karel…ik lees nu die Billy pas haha
    Snap ik nu dat ik ze niet meer heb…foetsie heeft ze doorgestuurd en zijn nu foetsie grijnzzzz
    Och je kan toch niet alles bewaren…loopt de mailbox over.
    En keuze is groot genoeg…geniet je dag en het zonneke
    Extra vitamientjes opslaan…mzl

  5. Nee die op de bus ligt gekkie 😉
    Hier op wp zijn ze ook flink bezig…gisteren had ik fouten op de site en vandaag opent de lezerslijst niet…dus moet de reacties gaan zoeken pfftttt
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

