Armand is niet meer

zo luitjes
en de maandag een beetje door gekomen
zo U ziet ik wel
😉
was al redelijk vroeg om een boodschap
en toen na een boterham gelijk de tuin in voor een rondje om
heerlijk hoor ff de zon genoten
er komt weer ander weer aan , zo met zegt
ik hoorde ook dat een zanger uit mijn jeugd tijd
is overleden
Armand
in mijn tienerjaren een protest zanger
wil ik ff een blog aan hem wijden

Armandff op alleen lezen klikken

voor een plaats in de wereld gaan we niet ver weg

Rugen

wens ik U een fijne avond
en goeden nacht
en morgen een fijne nacht

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “Armand is niet meer”

  1. hi Karel, geweldig het nummer “Ben ik te min” dat was ons favoriete liedje toen wij nog oooooh zooooo jong waren, dit heb ik in mijn jonge jaren ondervonden, inmiddels zijn we 46 jaar getrouwd haha…..
    Morgen kom ik terug, liefs en slaap wel, Greetje

  2. Ja hoor koffie intussen genoeg op 😉
    3 x vandaag…
    En wat een verrassing om Armand hier tegen te komen…zijn hit ben ik te min ken ik van buiten 🙂
    En zon zee en strand doe je me ook een plezier mee…dus je kan ze weer vangen die 🙂 🙂
    Bankhangze…ik ben er net pas vanaf 😉
    mzl

  3. Goeiemorgen Karel , wat leuk dat je een blogje over Armand maakt :D, ja , wie kent hem niet ? Markant persoon , zo zouden er meer moeten zijn . Mooie pps ook over Rügen 😀 . Gisteren die zomerse prent bij mij wat je zei , had je beetje van afstand moeten bekijken , had je gezien dat er het hoofd van een man in stond met baardje 😉 . Heb vandaag weer zo ene . Wens je een fijne dinsdag toe en geniet ervan , liefs Anja

  4. Karel, een hele mooie van Ruegen, als ik me niet vergis was dat vroeger DDR,
    dat was het favoriete vakantieoord van onze vrienden uit Berlijn.
    Het zou een natte dag worden vandaag, tot nu toe is het droog, maar wel koud,
    zo meteen op naar de bingo….

  5. Ha karel
    Uurtje eerder opstaan…pfftt ga jij je mond eens spoelen het was al vroeg en nog net tijd voor 1 bakkie…en op pad.
    Als ik dat hier ga zingen vlucht manlief de kamer uit en buiten is het nat…kan ik hem niet aandoen 😉
    Geniet je dag en optijd een time out nemen…mzl

  6. Einen schönen Nachmittag lieber Karel bin eben erst vom einkaufen zurück,und habe gerate den Song gehört als ich jung war habe ich ihn oft gehört alles wunderschön.Liebe Grüße von mir und Umarmung Gislinde

Geef een reactie

