zorgen maken heeft geen zin

ha die luitjes
die mij nog weten te vinden

ik had dit vandaag in elkaar geflanst
goed weer voor , had nog geen titel , nu wel
ik zeg geen kwaad woord , haal alleen het gemak aan
waarin woorden worden gezegd of geschreven
( getypt )
de titel hier boven heb ik uit een reactie op een blog
een blog welk ik graag bezoek
en soms deel ik van wat op dat blog gemaakt wordt met U
doe ik vandaag niet
alleen deze titel
en dat is wat men noemt toeval
als dat al bestaat
ik laat U hier een in ” mijn ” ogen mooie pps zien
leg die nu eens naast de titel van dit blog
ik las het en ik had deze titel
en het doet mij zeer

verwondering

de volgende plaats fietste ik ooit naar toe
een motor smeris haalde mij van de weg
ik zei geef dan de goede weg
en verdomd hij begeleide mij richting haven
😉

portmouth

wens ik U een gemoedelijke avond
een gezonde nachtrust
zien we elkander morgen hier weer

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “zorgen maken heeft geen zin”

  1. Een pracht pps met mooie teksten…en nieuw voor mij.
    Het is je weer gelukt om me te verrassen…
    De 2e is mooi maar die plaatsen allemaal zijn leuk om een keer te kijken en dat was het dan wel…trusten

  2. Ja Karel, de eerste een hele mooie met prachtige woorden.
    Als die smeris je niet van de weg had afgehaald had je waarschijnlijk deze mooie havenstad nooit gezien…. of toch wel….. heel mooi daar.
    Nog een fijne avond verder en/of slaap ze voor straks, Greetje
    p.s. men zegt toch altijd: toeval bestaat niet…………..

  3. Zwei schöne PPS lieber Karel, auch mit sehr schöner Musik.
    Komm gut in die neue Woche und hab es gut.
    Hab mal wieder sehr viel zu tun, schaffe meine Kommentare nicht und Blogbesuche sind auch nicht täglich drin.

    Alles Gute wünscht Mathilda 🙂

  4. Goeie morgen Karel hier net zitten genieten van dit prachtig werkje
    zomaar een lief bericht
    even laten weten, even laten horen,…
    ik ben je niet vergeten, maar wilde je niet storen,…
    even laten weten even laten horen ,..
    omdat ik je zo graag mag,…..
    een lief bericht omdat ik aan je denk,…
    en omdat ik je zo graag mag
    Nikki

  5. Goeiemorgen Karel , pracht van een pps die van Marvan 😀 . Heb ik er in het verleden al veel van gezien . Mooie tekst erbij . Moest wel lachen om dat verhaal van die motormuis , dat zie ik zo voor me 😀 . Jammer dat die foto’s daarvan niet in deze pps verwerkt zijn , haha . Zaten wel mooie kiekjes bij 😀 , ook al ben ik niet zo van de boten. Wens je een goeie start van de nieuwe week , liefs Anja

  6. Het is zeker dwaas te denken dat men de eeuwigheid kan schenken of doorgeven Karel,
    mooie & aangrijpende teksten gelezen bij deze pps…
    Tot bij het zonnetje hé

  7. Hoi karel
    Dus nu ineens krijg ik allemaal glimlachjes en dan ben je nog niet eens overal geweest haha
    Ja ik weet het mak an met je en dat doen we dan ook.
    Zit aan een heerlijk bakkie, want dat ene mokje vanmorgen telt niet mee grijnzzzz
    Geniet je dag

  8. Beetje bijschaven kan toch nog wel…
    Denk die glimlachjes geven duidelijk weer of het blog leuk is…dus eigenlijk spaar ik die al lang maar ze kwamen maar niet 😦
    Jezelf kneden zal idd niet meevallen hj
    mzl

Geef een reactie

