ik wil warm weer :)

zo luitjes
zal ik U eens wat vertellen
ik wil warm weer
ik denk dat wat ik ooit was
een winter mens
nu geschiedenis is
wil lekker in korte broek op de fiets
of al wandelend over mooi paden
genieten van de zon op de huid
en een licht briesje door mijn haar

una vez unsuenoniet klikken , dank U

dus neem ik U mee naar een warmere streek
waar het volgens mij goed fietsen en wandelen is
😉

obidos portugal

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en hopelijk morgen een
zonnige zondag

lieve groet
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

28 thoughts on “ik wil warm weer :)”

  1. Ze hebben daar in Obitos beter weer dan hier met de mooie kleine pitoreske straatjes zo te zien Karel…
    Zaaaaalig hé de zon…..
    Tot onder de zonnebank hé(hmm)

  2. Ha karel ja was er maar ik zag je sterretjes van het liken van mijn reacties maar er kwam geen reactie…pas later hj
    Dat bedoelde ik met de sterretjes en weggeregend.
    Moet je ook niet in de maling nemen 😉
    Ja de dag is hier in ieder geval goed begonnen met MEtime
    Heerlijk…geniet je dag

  3. Dus bij jou weggegooide tijd 😉
    Mijn broer is nu 70 en heeft nog altijd contact met zijn dienstmaatjes…en hebben nog steeds plezier samen…
    En waar ik die mazzel vandaan haal 🙂
    smakelijk en fijne avond

  4. Dus omdat jou broertjes niet gingen moest jij 😉
    Ik heb maar 3 broers en de oudste 2 waren er bij…een kwam van de landbouwschool en heeft daar kennis gemaakt met de verpleging…dus een ommekeer in loopbaan…
    Bankhangze het is tenslotte rustdag 😉

  5. Hoi Karel,
    Vast geweten dat hiet hier warmer was!
    Mooie pps, en Portugal is een prachtig land
    Heel wat afgezweten daar hihi.
    Maar hier valt het nog reuze mee vond ik.
    Paar stevige buien maar ook zon,
    sneeuw zit ik niet op te wachten, mij te glad.
    Maar vind het wel mooi om te zien.
    Morgen weer maandag, beginnen weer met frisse zin aan een nieuwe week.
    Lieve groetjes Marianne

Geef een reactie

