donderdag = kranten dag

zo luitjes
daar is de donderdag weer
en ik hoop op droog weer
wat hadden we een storm hé
en nu komende nacht ook nog hoor
dus heb ik een mooie storm pps
in de nieuwe tas gedaan

grote fietstas

ja ik weet het ik zei ik post niks
kon het niet laten
om U de tassen te laten zien welke ik kreeg
om op de maandag
reclame folders weg te brengen
weet niet of het mag
maar gebruik het ook op de
donderdag

wens U een goeden nacht
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “donderdag = kranten dag”

  1. ja Karel, een mooie over de storm, is zeer toepasselijk, hier gaat het behoorlijk te keer.
    Hoop toch echt voor je dat je morgen beter weer hebt.
    Wens je een goede nachtrust toe en veel succes morgen, liefs Greetje

  2. Huii, stürmische PPS lieber Karel 😀
    Der erste Sturm ist vorüber und jetzt regnet es, es macht sich neuer Sturm bereit, der ist aber etwas schwächer.
    Prospekte austragen macht bei schönem Wetter Spaß.

    Hab es gut 🙂 Mathilda

  3. Ha ik gooi de storm wel uit de tas…oh nee mailbox hj
    Nu maar hopen dat het morgen genoeg is geweest en dat er een zonneke tevoorschijn komt…na regen komt zonneschijn toch ?
    Slaap wel en hou het droog in ieder geval…slaap wel

  4. Goeiemorgen Karel , afgelopen nacht viel storm gelukkig mee . Nu al een stralend zonnetje en hoop dat jij dat ook hebt als je op weg bent 😀 . In die fietstassen kan heel wat in en waarom zou je ze bij de andere niet gebruiken , ze hangen er niet voor niets , toch ? Mooie pps met mission impossible 😀 , nogmaals hoop ik dat jij er geen last van hebt en droog rond komt . Fijne donderdag , liefs Anja


  5. Einen schönen Tag lieber Karel schöner pps heute ist an der Ahr auch Sturm und etwas Regen,musst du armer Zeitungen austragen ja ist schon schlimm wenn die Rente zu wenig ist.Kieber Gruß und Umarmung Gislinde

  6. Goeie morgen Karel wat een mooie foto van je fiets,
    ja ik heb een zus die in Frankrijk woont Karel
    Twee handen
    2 handen tonen vriendschap
    een band gesmeed voor het leven,
    Alles samen delen, een hart om aan vrienden te geven.
    2 handen toveren geluk in zachte woorden geschreven.
    Bewaard in een speciale doos, met een koord verweven.
    2 handen blijven samen, ook na het afscheid van elkaar.
    Diep in onze harten denken wij steeds aan elkaar.
    Hieraan zal ik blijven denken ik wil nooit ruzie met haar,
    ze is gewoon de beste van de wereld!
    Groetjes

  7. Ha karel
    Nu dan weet je wel wat je kan doen om het op te lossen…gewoon ff overnieuw installeren of bijwerken…zou fijn zijn als dat weer normaal werkt toch?
    Zeker bij ons met de vele ppsjes die we kijken.
    En ja die pps hier is een mooie en als ik het goed begrijp krijgen wij vanmiddag veel en langdurige regen…dus snel ff binnenhalen wat er nog moet komen voor de warme hap…s6 met je wijkje lopen.

Geef een reactie

