gein uit de mail

zo luitjes
ik kom wel wat tegen in de diepten van de ooit
opgeslagen geinige mailtjes
en ik dacht dus zo
dit weer maakt wat triest
simpelweg omdat het triest is
al dat water dat valt kan zelfs op de blaas werken
nu daar heb ik dus iets voor
😉
heb 2 ppsjes met de WC in de hoofdrol
bij 1 van de 2 staat 16+
nu las ik vandaag ergens iets over 40+
dus ik denk dat het wel mag
🙂
1 onder peeping Tom
2 onder you throne awaits
 
 
Is there a good plumber in the house?
 
The Cone Head.
Cone seat
 
Oops!
Genius!
 
Hang ‘em high! ….The Doors.
hang 'em high
 
 
Your throne awaits!
It gives new meaning to the Throne!
 
 
For the long arm of the stall
long arm of the stall
 
 
They have an open door policy.
open door policy
 
 
Peeping Tom!
PEEping Tom
 
 
For Siamese Twins?
siamese twins only!
 
 
Hope you can do it sidesaddle.
Sidesaddle
 
 
 
There, I fixed it.
there I fixed it
 
 
Make sure you put the seat down!
tight fit
 
 
wens ik U een fijne avond
en hopelijk een ongestoorde nachtrust
 
lieve groet
 
Karel
 
PS: donderdag is krantenwijk dag dus ben ik niet in blogland
Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “gein uit de mail”

  1. Morge Karel , whahahahaha , moet oppassen met lachen anders haal ik die wc niet eens 😀 , zeker niet met die krukken nu 😉 . Leuke ppsjes erbij 😀 . Net scheen het zonnetje even maar alweer foetsjie . Ga ik nu ff verder met lezen , 1 volger van me had heel veel geplaatst , ben ik wel even zoet mee . Fijne dag , liefs Anja

  2. Mogge karel

    Wie dat zegt je PS…hj
    Een dag te vroeg…en dat vervolgfilmpje zal nog wel in de voorraad van R zitten want volgens mij bewaard die alles.
    Geintje we krijgen vast nog wel een keer een vervolg erop…anders ga je zelf maar op zoek haha
    Groetjes en geniet je woensdag

  3. Rust en kalmte is zeker een must
    werken is tegenwoordig geen kunst
    de drukte die dat wel meebrengt
    dat moet zeker worden afgeleerd
    uw leven is belangrijker dan de rest
    Nikki
    mijn bezoekjes zijn kort vandaag Karel niet meer gerust in zus daar in Frankrijk

  4. Geen nieuw blogje geen reacties zo werkt het meestal…en die op FFF reageren komen niet allemaal hier…het zij zo 😉
    Jij komt toch ook speciaal voor mij en niet voor het blogje haha
    Smakelijk en fijne avond en zeker mak an

  5. Nee truus heeft vrij vandaag…zoveel vaat hebben we met ons 2tjes niet haha
    Wel kleiner verband om de hand…ongeveer gehalveerd…middenstuk is nog niet dicht…
    Hopelijk komt dat nog…verder is het afwachten…
    Jij op tijd slapen…trusten

Geef een reactie

