Laughter is good for the soul! Flawless Cat Attacks..

zo luitjes ff wat anders tussen door
wat een ellende daar in Parijs
wel een blog niet een blog
ik zeg ja en dan 1 die me vrolijk maakt
wat zegt U

ik zat vandaag oude mappen door te spitten
en echt aan het opruimen ook
maar kwam ik deze gein tegen
oké is in een andere taal dan ABA
maar volgens mij toch wel te volgen
zelfs ik kan het
🙂

oja alleen nummer 15 heeft een verrassing

1. The “Did You Think We Were Enjoying a Lazy Morning in Bed?” Attack

unnamed1

2. The “Jack and the Beanstalk” Attack

unnamed2

3. The Classic “Behind the Door” Attack

unnamed3

4. The “Forget Your Work” Attack

unnamed4

5. The “DIE, TERMINATOR, DIE” Attack

unnamed5

6. The “You See Me Coming, So You’ll Never See Me Coming” Attack

unnamed6

7. The “I Got This in the Bag” Attack

unnamed7

8. The “Cat’s Got Your Tongue” Attack

unnamed8

9. The Hunger Games Attack

unnamed9

10. The “Fool Thought I Was Sleeping” Attack

unnamed10

11. The “You’re Not Going to School Today” Attack

unnamed11

12. The “Three Moms One Jump” Attack

unnamed12

13. The “Pride Rock” Attack

unnamed13

14. The “Paparazzi” Attack

unnamed14

15. The “PETA” Attack

unnamed15

16. The “Boogeyman” Attack

unnamed16

17. The “Self” Attack

unnamed17

18. The “Bambi” Attack

unnamed18

19. The “PET ME NOW, HUMAN” Attack

unnamed19

20. The “While You Were Sleeping” Attack

unnamed20

21. The “Roomba” Attack

unnamed21

wens ik U een fijne avond
een goeden nacht
en morgen een fijne zondag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “Laughter is good for the soul! Flawless Cat Attacks..”

  1. Ja het raakt ons allemaal dat wat er in parijs gebeurde…en jij mag een leuk filmpje plaatsen
    Niet alles hoeft daarover te gaan…je hoeft fb maar te openen en je ziet niks anders dan vlaggen…en teksten. Nu ik denk in stilte aan ze…
    Jeetje wat een verzameling bewegende poezen in de aanval…
    Wie lacht er op het filmpje ???
    Bankhangze

  2. Hoi Karel , had gisteren al gereageerd maar ineens waren de poesjes weer verdwenen , was jij ze zeker aan het verwennen , 😀 . Tenminste wat vrolijkheid op je blog , narigheid is alweer overal genoeg te zien en te lezen . Fijne zondag , ben weer weg , liefs Anja

  3. Mogge karel
    Ja qua tijd is er niet zoveel anders…
    Vreemd dat ineens de ppsjes niet automatisch gaan en niet laden ook zo te horen…lijkt plaatsgebrek in het geheugen…toch?
    Kom jij vast wel uit…s6 ermee
    mzl en geniet je dag

  4. Einen schönen Sonntag Nachmittag lieber Karel sehr schöne lustige Bilder von den Katzen komme erst jetzt in den Computer hatte was Probleme muss noch einiges machen Wünsche dir einen guten Wochenstart ja man hat wirklich mit sich selber zu tun und de noch ist es sehr schlimm, lieber Gruß und Umarmung

Geef een reactie

