herfst is daar

dag lieve mensen
en zijn er nog wensen
laat mij raden
U wilt dat het stopt met plenzen
🙂
ach het is herfst en we hadden toch al een pracht
leek vaak meer op lente
de volgende pps vind ik wel passen
bij de herfst die we tot nu toe hadden
U vast ook wel

ik had een rustige dag
met wat HH
na dat iemand van de woningbouw geweest was voor de
Periodieke Inspectie en Onderhoudsbeurt (PION)
ff om brood en beleg

 Aires de Otoño
ff op alleen lezen klikken

vrouw van wandel collega belde mij
en zei dat Gerard snot verkouden thuis kwam
en dus niet komt

de stad van de dag
is een deel van een stad
aan de boorden waarvan ik ben geboren

Jordaan
ff op alleen lezen klikken

wens ik U een fijne avond
een goeden nacht
en een fijne zaterdag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “herfst is daar”

  1. Een mooie de eerste en nieuw volgens mij…
    En de 2e…Had ik ff geluk…hij begon pas te zingen toen ik de laatste dia keek hj
    Erg hè…en ja de pietjes krijgen het druk maar eerst maar eens morgen aankomen…want er was dichte mist onderweg grijnzzzz
    Ja met kleinkinderen kijk je het sinterklaasjournaal en blijf je op de hoogte 🙂
    Dus geen wandelaar op bezoek…trotseer jij alleen toch de regen en wind hj
    Bankhangze

  2. dag Karel,
    weer twee hele mooie ppsjes gezien, dat was genieten.
    Heb de laatste paar dagen behoorlijke pc problemen achter de rug,
    sinds zojuist is hopelijk alles opgelost, pfff….was niet leuk.
    Mijn oude laptop viel niet mee te werken, zo langzaam en traag als een slak,
    daar heb ik geen geduld voor.
    Was vanmiddag bij de oogarts op controle en alles ziet er weer goed uit,
    ik blij en gelukkig van het gedruppel af,
    fijn weekend voor jou, liefs Greetje

  3. Wens je alvast een fijn weekend met liefst wat minder wind maar daar moeten we niet over klagen,ben verschrikkelijk aangedaan door de aanslagen in Parijs met nu al 40 doden en 60 gegijzelden

  4. Hoi karel
    Ja soms met de codes spelen anders verleer ik het 😉
    dus de filmmapjes worden opgeruimd…ja daar staan er bij mij ook nogal wat in…hj
    Maar vandaag word hier niet geruimd…rust voor de drukte vanavond.
    Zal een kort nachtje worden…groetjes en geniet je dag

  5. Vrees alleen dat ik dan nog niet kan slapen dus doen we maar niet haha
    Al zal het vroeger zijn dan anders…in de ochtend zijn ze op hun best grijnzzzz
    Och die filmpjes wachten wel…toch?
    mzl

  6. Nu de ppsjes openen nog nakijken dan…zo blijf je druk…
    Internet is niet altijd zoals het moet zijn…al heb ik op het moment nergens last van
    fijne avond tukkie en bankhangen?
    mzl

  7. De herfststormen brengen ons misschien een echte winter?

    Het plenzen/regenen valt nog wel mee.
    Het blijft ook nog erg warm.

    Sneeuw en vorst lijken mij ook wel weer eens fijn.

    Herfstige groet,

Geef een reactie

