daar is ie weer

zo luitjes

ik m’n wijkjes weer gelopen
bij mooi weer dus dat was mee genomen
had er dit keer ook reclame folders bij
toch wat meer werk en dus niet echt sneller klaar dan vorige week
als U nu denkt , toch zonde dat Karel zijn tijd verdoet
met deze centen kwestie / uur
kunt U mij sponseren hoor , per krant en folder
maar ook per kilometer op de mooiere wandelingen
voor eventuele aanbiedingen
fietszwerver@gmail.vom

dus nee ik was niet aan het slaapwandelen vandaag hoor
maar ik denk dat U ook wel eens terug denkt aan
de schoonheid van een mooie winter
de lol U had in de sneeuw of op het ijs
ik denk dat velen van U nog wel weten dat ik
een behoorlijk fanatiek wintersport liefhebber was
het schaatsen werd ons thuis met de paplepel ingegeven
we trainden rond de keukentafel al in de herfst
hihi
en van af ’72 stond ik op ski
aan al dat dacht ik de afgelopen tijd
terwijl ik wandelde bij lente temperaturen in de herfst
zo ik zocht ff in m’n archief en al zeg ik het zelf
dat doe je ook Karel
hihi
deze vind ik de pracht van een mooie winter goed weergeven
en de muziek er bij is bonus

 sleepwlak

voor de stad neem ik U mee naar niet echt een stad
maar eilandje in het Laco Maggiore
mooie tegenhanger van de sneeuw hier boven

isola bella

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een heel fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “daar is ie weer”

    1. en ik wil geen werk zoeken , maar moet , om een AOW gat op te vullen
      ik zal zeker het plezier in ” wandelen ” behouden
      wel jammer dat er geen potje of giro nummer is voor ons na een dikke 50 jaar belasting betalen

      slaap wel

    1. Zeurpiet Huispiet Paardenpiet Plaatjespiet Schemapiet
      Stafpiet Boekpiet Computerpiet Roosterpiet
      Kookpiet Plantenpiet Praatjespiet Poetspiet
      Bakpiet Kluspiet Gympiet Plakpiet
      Pepernotenpiet Pakpiet Acropiet Rijmpiet
      Chocoladepiet Inpakpiet Regelpiet Dichtpiet
      DJ-Piet Inkooppiet Zingpiet Zangpiet
      …trusten

Geef een reactie

