elke dag

dag lieve mensen
er blijft altijd wat te wensen
elke dag soms wel
nu spreek ik voor mezelf hoor
ben redelijk gezond
dat betekend
ik heb goed lucht
maar toch is daar die ene wens
uit de zorgen zijn

de volgende pps zeg ik alvast op voorhand
heeft geduld nodig , ja zeg het maar
want er zijn er daar hihi die weten niet eens hoe je het schrijven moet
maar ik vind het een hele mooie en wil het U dan ook niet onthouden

elke dag
ff op alleen lezen klikken

de stad die ik koos beginnend met de H
is ook een mooie stad

haarlem 1

rest mij U een gemoedelijke avond te wensen
en een gezonde nachtrust
en voor morgen een fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “elke dag”

  1. Ha die Karel,
    tja…. Elke Dag van Elza, ik ken de ppsjes van Gerda en Elza,
    heb al eerder van mensen gehoord dat je veel geduld moet hebben,
    ook jammer dat je niet klikken kunt. Maar…..ze zijn erg mooi.
    Tevens prachtige beelden van Haarlem, mooi om te zien.
    Fijne avond nog en voor straks een goede nachtrust toegewenst, Greetje

  2. Ziekte van dupruytren…
    Scheefgroei van pink en die gaan ze rechtzetten…spietjes afkerven geloof ik dat het heet…

    Duik ik ff de mailbox weer in…mzldacht dat je dat wist.
    zo elke dag had ik ingepland staan…ook met geduld haha voor 22 dec pffttt
    Zal ik eens kijken of we daar wat anders voor hebben… 😉

  3. Kan terug komen…och is al iets van jaren…dus als het nu ook wat jaartjes wegblijft vind ik het best…
    Ja ook hier op tijd erin want morgen vroeg dag…met herrieschopding pffttt
    Trusten

  4. Goeiemorgen Karel,
    Kom ff langs spieken.
    Haarlem mooie stad, een x geweest. Enkel de omstandigheden waren toen niet zo fijn.
    Hoop dat de zorgen van tijdelijke aard zijn he.
    Maar het gaat je niet in de kouwe kleren zitten, ik weet er alles van.
    Hoe de moed er maar in,
    Lieve groet Marianne

  5. Hoi karel
    Ja die taxi is maandag…maar vandaag een leuke dag met Marijn en Robin met de mams gehad…
    Wel een lange dag maar was reuze gezellig
    Lekker gegeten ook.. hj
    Fijne avond

  6. Dag maatje net zitten genieten alweer zeer knap zenne
    Er is veel muziek.
    Sommige zij heel erg sjiek.
    er is ook echt een andere stijl.
    sommige zij heel erg snel.
    je hebt ook echte love liedjes.
    Dat is niet voor mietjes.
    Er zijn ook rap nummers.
    Dat is niks voor drummers.
    Het is maar waar je van houdt.
    Ook al maakt het je niet koud.
    dit is echt voor de muziek.
    Ook al is het niet altijd even sjiek
    Nikki

  7. Hoi karel
    Das niet zo moeilijk toch een professor/uitvinder ???
    Past bij de tekst…en ja logisch gevolg de teksten met mooie platen haha
    Ja soms zit er een kronkel in mijn denken van wat bij elkaar past grijnzzzz
    Werk ze en groetjes

Geef een reactie

