vrede

zo beste mensen

zal de herfst dan toch begonnen zijn
regen en harde wind hier vanmiddag
had gelukkig al eten gehaald

vrede is meer dan
geen oorlog
alleen

peace
ff op alleen lezen klikken

voor de stad dit keer
gaan we naar een wat bekendere als gister
hier heb ik aardig wat voetstappen liggen
een bezoek meer dan waard
vind ik

groningen
ff op alleen lezen klikken

wens U een fijne avond nog
en een goede nachtrust
en voor morgen
een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “vrede”

  1. Krijg ik nu zomaar gelijk van je?
    Ja hoor 2 nieuwe 😉
    Maar goed heb ze gekeken en in de eerste staat mijn sterrenbeeld de schorpioen…
    en de wandeling door groningen waar ik nog nooit ben geweest dus was leuk om te zien…
    mzl

  2. Twee ppsjes die ik nog nooit heb gezien,
    heb genoten van de mooie beelden van Groningen waar ik jaren geleden eens een dagje ben geweest. Wil je ook nog bedanken voor je mooie reactie Karel.
    Welterusten voor straks en slaap lekker, Greetje

  3. Och je weet maar nooit als de Griekse eilanden gaan vervelen hj
    Zo zie je maar weer hoe leuk het is om in de oude archieven te zoeken…beetje zelfbelang hoor haha
    Zolang we elkaar nog weten te verrassen…
    Trusten

  4. Goeiemorgen Karel , schitterende ppsjes en nog nooit gezien 😀 . Hier af en toe harde wind en nu zwaar bewolkt , denk zo regenbui . Ben pas heel laat in slaap gevallen , liepen weer wat van die rare schreeuwlelijkers hele nacht buiten . nou , bevorderd rust ook niet . Fijne dinsdag , liefs Anja

    1. ja Giselinde
      so was nehmt viel kondition weg und es braucht viel zeit und geduld vor du wieder so weit bist als vor diese zeit
      mach langsam und ja mit dieses wetter ist es am pc gut zu sein 🙂
      gruss und umarmung von mir , karel

  5. Hoi Karel , zit je nog lekker te plakken ? Heb al aantal rondjes door het huis er weer opzitten 🙂 . Morgen ga ik trap weer doen als goed is . Wens ik jouw alvast smakelijk en een fijne avond , liefs Anja

Geef een reactie

