Tijd

zo beste mensen
het weekend weer gedaan
heeft U het wel en goed besteed
in alle rust of juist veel gedaan
ik hoop ook dat Anja na een val weer wat beter ter been is

ik was goed ter been en maakte vandaag een heerlijke wandeling
bij heerlijk weer , was mistig als ik naar Vierlingsbeek treinde
maar stapte uit en de mist was weg
het is een eind weg hoor zo heen en weer naar het
mooie Limburgse land , was uit en thuis een 11.5 uur onder weg
maar ik vond het de moeite en dus de moeite waard
😉

De tijd

de maandag mag ik wel een rustdag noemen
op een was en een boodschap na
en wat er verder op m’n pad komt

zeker geen sprookjes stad
🙂
had geen plaats beginnend met de F
dus deze dus maar

fairytale town carmerl
ff op alleen lezen klikken

ik wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “Tijd”

  1. Jij wil 2 x de glimlachjes…moet je wel zorgen dat ze beide werken en aanklikbaar zijn…grijnzzzz
    De eerste glimlach is binnen en omdat de 2e niet werkt ook nog een schaterlachje 😉
    Trusten

  2. Der Sonntag war gut lieber Karel, auch schön sonnig und warm, aber so eine lange Wanderung habe ich nicht gemacht, das schaffe ich einfach nicht. Bin nicht gut zu Fuß, war ich noch nie *gg*.

    Alles Liebe und eine gute Woche wünscht dir ☼ Mathilda

  3. Goeiemorgen Karel , ik oefen rustig verder en gaat wel al iets beter 😉 . Mooie ppsjes heb je geplaatst 😀 . Jij gisteren 11,5 u onderweg , denk dat ik nu een hele week nodig had 😀 . Geniet jij maar lekker dan van je rust op wat kleinigheden na 😀 . Ik wens je een hele mooie maandag toe , liefs Anja

  4. Goeie morgen maatje hier ben ik weer even,
    kan niet elke dag meer bezoekjes doen de gezondheid laat het me niet meer toe pffff
    Veel beterschap gewenst aan Anja he
    Wens je een fijne nieuwe week
    De tijd is te traag voor wie wacht,

    De tijd is te traag voor wie wacht,
    te snel voor wie bedeesd is,
    te lang voor wie treurt,
    te kort voor wie zich verblijdt,
    maar voor wie het heeft is de tijd eeuwig.

  5. goede morgen Karel,
    twee mooie ppsjes met heerlijke muziek er bij.
    Ben maar blij dat je gisteren nog hebt gewandeld, vandaag is er geen weer voor…..
    Dus neem de tijd en doe waar je zin in hebt, in huis hangen is ook eens lekker.
    fijne dag met lieve groetjes, Greetje

  6. Nog een geluk dat de trein geen platte band had hé Karel toen je zonder mist uitstapte
    &
    die fractalcrea’s(De tijd) met wijsheden zijn een pracht voor het oog fietszwerver….

  7. Guten Morgen lieber Karel schöne ppse mit guter Musik schön das du gewandert bist ich schaffe es noch nicht so weit.In Köln haben wir es fast wie Frühling sehr schön.Ich wünsche dir eine gute Woche lieber Gruß von mir Gislinde

  8. Ha geheimtaal maar je had het gelezen dus 😉
    Hoi karel…nu de 2e wel gezien en wat is het een mooie…kwam ogen tekort.
    Las ik dat nu goed ga jij etalages kijken vandaag?
    Och wie weet ga ik er vandaag ook nog eens opuit…de hoop groter maken haha
    Geniet je dag

  9. Ha die Karel , heb traplopen geoefend en viel reuze mee 🙂 . Straks nog eens en als goed blijft gaan en pijn wordt daardoor niet erger , ga ik morgen met Hari rondje om flat maken 😀 . Wens ik jouw alvast smakelijk eten en een rustig avondje , liefs Anja

  10. Nu dat doe ik vanavond na het eten…gaan de voetjes op het bankje en ik op de grote bank 😉
    Kijk ik ga gewoon niet meer..ben gekke Henkie niet…
    Mensen denken dat ze zomaar alles kunnen zeggen en dat dat geen gevolgen heeft…wel dus!
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

