weekend

ja luitjes
het weekend zo U het kent is weer daar
klinkt misschien raar
ik ben eigenlijk nu de hele week daar

ik had een rustige vrije vrijdag
plakte de 1ste lekke band van m’n fiets
deed gelijk wat eten halen , en heb nu genoeg tot maandag
morgen de zaterdag dus
geen plannen anders dan misschien ff het stof te lijf
als het er al is
hihi
ik zou weg te wandelen , doe ik ook wel
maar nu op de zondag
want zo blijkt , die is gewoon zonniger
U kunt het checken
Swolgen
ja U raad het al
ik ben weer op het Pieterpad
dat wandelen doet mij veel goed
ook aan mijn gemoed
en ja wat hebben we niet voor een
lenteachtige herfst
dit jaar

11
ff op alleen lezen klikken

voor een stadje dit weekend
neem ik U mee naar een
die ik in de jaren ’60 en
’70 nog net
goed kon

Edam
ff op alleen lezen klikken

wens U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “weekend”

  1. Mit einem Tango durch Edam 😀 ich mag aber lieber Gouda.
    Dann am Samstag Wohnung putzen und dich selbst schön machen und hinaus in die Welt lieber Karel.

    Alles Gute, was immer du auch tust ☼ Mathilda

  2. Goeiemorgen Karel , die innerlijke kracht heb ik zeker nu nodig 🙂 . Mooie PowerPoint was dat 😀 .Ha, de tango van Malando , moet ik nu even mee wachten maar kon al genieten van de schitterende beelden 😀 . Fijne zaterdag , liefs Anja

  3. Hoi Karel , Hari is al lekker aan de wandel met een vriend van me . Kwam hij net aanzetten met een grote bos bloemen met de lieve woordjes , kan je toch een beetje van de natuur genieten . Ahhh , zo lief ! Tis maar goed dat hij al aantal keren mee is wezen wandelen en het park zo’n beetje kent . Die twee zouden me anders nog verdwalen , 🙂 . Wens ik jouw nog een fijne middag met wat je ook gaat ondernemen , liefs Anja

  4. Ha dat wist ik al…maar zag ook wel eens een knikkebollende ka op de plakstoel.
    Maar die tijd was ooit haha
    Zoweer bij met krabbelen…boodschappen binnen en nu nog de warme hap…maar dat halen we hoor…geen puf meer.
    Fijne avond

  5. Ja dat gaan we zeker doen al wil ik ook nog wel ff onder de douche want dat was er ook bij in geschoten pffttt Kleinkinderen grijnzzzzz
    Nee hoor als het nodig dan zijn we er voor ze…al zou het midden in de nacht zijn…
    Mis dat gluren wel eens haha…bankhangze

  6. Hoi Karel,
    Kom weer eens ff langs en 2 mooie pps gezien.
    Edam is een pareltje, stadje naar mijn hart.
    En de andere met gedicht van Jempy heeft veel waarheid in zich.
    Merk het aan den lijve zeg maar momenteel
    En gelukkig maar, dat die kracht er is
    Nog een heerlijke zondag wens ik jou
    Lieve groet Marianne.

  7. Ha karel
    Geen woord over waarom je er niet meer was…dus toch in slaap gevallen ?
    Ja verschil moet er zijn haha
    De kindjes brengen je aan het lachen en de andere is om te huilen grijnzzzz
    Hoezo druk ermee…waarmee? Nu ik vandaag met de mailbox das zeker haha
    Fijne wandeldag

Geef een reactie

