als

zo luitjes

nam meer tijd als ik had gedacht dat kranten rond brengen
nu had ik gelukkig wel wat tijd
en ook wat druppels regen
en vlak voor het einde een lekke band
en dus een klusje meer morgen
hoe zo tijd zat
😉

ik heb de laatste maanden veel en vaak gedacht
wat is het wat mij wacht
wat heeft al dat werken mij gebracht
een mooi leven dat wel
ook veel gezien en beleefd
maar om op terug te vallen
niks dus

als ik zo zit te denken

ik kwam aan met m’n fiets in Dover
en na een rondje fietsen van en week of drie , bijna
vertrok ik er ook weer

Dover

wens ik jullie een fijne avond
en goeden nachtrust

en morgen
een fijne dag

liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “als”

  1. Een mooi geschreven blogje…je bent sterk en wil aanpakken.
    Komt vast goed met jou…al wat je nodig hebt is tijd.
    Een pps om over na te denken en ja die van Engeland had ik ook al gezien maar blijft mooi.
    Zo deze dame zit ruzie te maken met iemand op stekkie pffttt
    Kom je nog wel tegen als ze tenminste niet alles verwijderd.
    Geniet je rust vanavond

  2. dag Karel,
    mooie ppsjes, vooral de beelden van Engeland, zo te lezen heb je er eens ooit een paar weken gefietst.
    Je hebt je eerste dag met krantjes er op zitten, viel misschien wat tegen, maar ach….het went wel Karel en het brengt ook nog wat op moet je maar aan denken.
    Komt wel goed met jou…

  3. Als ik zo zit te denken(mooi trouwens karel) over het verleden heb ik veel bijgeleerd met wat ik deed,
    maar om het over te doen blijft ook hier een open vraag…
    Zaaaaaaaaaaaaaalig hé thuis zijn zou ik zo zeggen en doe verse sokken mee op uw krantenronde hé de volgende keer(hmm)…

  4. Ha karel
    En jij wil zeggen dat dover niet in engeland ligt ?

    Nu is het eenzijdig want ze heeft alles verwijderd…dat zegt genoeg dacht ik zo…
    ga er verder ook geen woorden aan vuil maken…
    Een ding is zeker die is weg 🙂
    Geniet je dag

  5. lieber Karel, die PPP hab ich schon gesehen, finde sie immer wieder gut, du hast dir also was an Arbeit gesucht, warum nicht, ist doch toll, also, alles Gute, einen super Tag wünsche ich

Geef een reactie

