knoop door gehakt

hallo lieve bezoeker van mijn blog

ik hoop dat U wel genoot van het mooie weer
als dat er was
liet mij door het mooie zonnige weer zelfs niet verleiden
om naar buiten te gaan
maar U weet wel ik krijg wel genoeg zon op de bol

hield zeg maar een rustdag
en ik hakte een knoop door en loop van af donderdag
iedere donderdag een krantenwijk (2) in eigen buurt zeg maar
is ook niet echt een vetpot , zeker als je de tijd gaat berekenen
nu zeggen ze wel altijd , jij hebt tijd zat
hoe kan het dan dat ik altijd tijd te kort kom hihi
maar ik heb die rotcenten nodig dat mag U gerust van mij weten

of dat nu geluk is
of niet
het is gewoon zo

plukjes geluk Lidia
ff op alleen lezen klikken

voor de volgende stad
in de maand van steden
blijf ik wat in de buurt

Brugge
ff op alleen lezen klikken

wens ik U een fijne avond
goeden nacht
en dan een fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “knoop door gehakt”

  1. Nu dan hoop ik dat je die plukjes geluk gaat ondervinden ook al moet je er zelf voor op uit…
    Nee zal geen vetpot zijn maar misschien een steuntje om overeind te blijven.
    Vind het knap dat je de knoop doorgehakt hebt…je moet het toch zelf doen.
    En wat een mooie nieuwe die plukjes geluk… 🙂
    En ook Brugge mooi om door te wandelen met een mooi nummer 😉
    Ha kon wel brabantszijn ook
    Slaap wel

  2. Ha dat staat er toch 😉
    En wat een mooie NIEUWE die plukjes geluk… 🙂
    Nee hoor het is gewoon een klusje erbij wat geklaard moet worden iedere week…net als het HH komt ook steeds terug…trusten

  3. dag Karel,
    ik wens je heeeeeeeel veel plukjes geluk en vind het knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt om met een kleine bijverdienste hopelijk iets beter rond kunt komen, echt goed van je Karel, hoop het zo voor je…… veel liefs en slaap lekker, Greetje

  4. heel moeilijk gehad.Ben toen de 4 jaar dat mijn dochter op de universiteit zat 3 avonden per week gaan bijwerken om haar studies te kunnen betalen.Hoop dat het je een beetje vooruit helpt.

  5. Goeiemorgen krantenjongen 😉 , wat goed van je ! . Hele mooie pps met tekst van Lidia 😀 . Pps over Brugge ook heel mooi en ben ik wel eens geweest 😀 . Wens ik jouw alvast een fijne dinsdag toe , liefs Anja

  6. Hallo Karel hab einen schönen sonnigen Herbsttag und hoffe du hast deine Wanderschuhe noch nicht eingepackt hast hab noch schöne sonnige Wandertage das wünscht dir Klaus in Freundschaft

Geef een reactie

