fijne zaterdag

ha die luitjes
ik had een rustdag deze vrije vrijdag
en U

zaterdag ben ik weer op het Pieterpad
en wel van
Gennep naar Vierlingsbeek
kom zelfs in de provincie van onze jarige gister
🙂
weer is goed tot best
dus ik zou zeggen geniet U er ook van

voor hen die ze nog niet zagen

fotoalbum

heb een in mijn ogen hele mooie
en U moet ook beslist niet klikken
anders stopt het
geniet er van

el otono
ff op alleen lezen klikken

de laatste van de maand en dus de laatste over art
maar wel een hele lekkere
🙂

Torten

wens ik U een fijne avond en goeden nacht
en voor morgen een
heel fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “fijne zaterdag”

  1. Goeiemorgen Karel , denk dat jij zo ook al aanwezig bent 🙂 . Ik moet nog gaan slapen maar wil maar niet lukken en ja , had gisteren gezegd dat ik je kwam uitzwaaien dus dan doe ik dat ook maar , zwaai zwaai 😀 . Hele mooie herfstbeelden in eerste pps 😀 , tweede pps is inderdaad zonde om die schitterende taarten op te eten 😀 , heb ik ook altijd als ik iets bak 🙂 . Foto’s van je wandeling al op google+ gezien en zijn prachtig 😀 . Wens ik je verder een hele mooie zonnige wandeldag toe , liefs Anja

  2. Hey Karel, jij fijn aan de wandel vandaag ikke werken met kindjes (verjaardagsfeestje) en ik zal vrolijk en blij zijn 😉 zoals altijd trouwens

  3. hi Karel, een mooie herfstvoorstelling en een van prachtige kunstwerkjes, te jammer om op te eten.
    Hoop dat je een mooie wandeling hebt gehad en leuke kiekjes weer hebt gemaakt, ben benieuwd.
    Wens je een fijne avond verder en tot de volgende keer, liefs Greetje

Geef een reactie

