Nellie verjaard = zij nu bejaard hihihi

zo luitjes
wat een dag weer vandaag hé
schitterend weer en aan de wandel in een mooie omgeving
ik heb morgen een dagje mak an wel verdiend
en weet U wie ook
juist ja
Nellie
die was al een week druk met weet ik wat al niet
allemaal lekkers dat weet ik wel

zou zij deze veranderingen hebben mee gemaakt
vele wel denk ik

design-16-60jaarkopie-600x600

stuurt U haar ook ff een kaartje
ja ze is best een lieverd hoor
🙂

13_60-jaar-kopie-396x456

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “Nellie verjaard = zij nu bejaard hihihi”

  1. Ja Greetje ik las het 😉
    Sommige dingen herken ik wel, maar zelf meegemaakt is weer wat anders…met mijn 4 jaar kregen we een echte badkamer en die kachel met ketel erop die met kolen brandende werd gehouden.
    En die auto haha das pas nostalgie zo een hadden we in ’75 maar dan geen bestel…een heuse snoek haha
    Hoezo geen verjaardagsblog…je hebt je best gedaan en de pps sla ik op…bij de brabantse verzameling. thx moatje

  2. Hoi Karel , dat heb je leuk gemaakt voor Nellie , verjaard maar nog lang geen oude taart 😀 . Mooie pps zit er onder plaatje verscholen 😀 .
    Ben nog even met wat dingen bezig , loop achter door bezoek van gisteren . Was wel weer gezellig . Waren gisterenavond nog gaan chinezen , had goed gesmaakt ! Wens ik jouw alvast een zonnige dag toe , zonnetje was er alweer vroeg bij , liefs Anja

  3. Nachtrag:
    Die pps ist für mich nichts besonderes. Da meine ich: Meine Persönliche Meinung! Hoffe das ist deutlich. Der andere Link im Bild ist keine PPS . Mit den Furtz: Du verlinkst was dir gerade eingefallen ist. Da habe ich zumindest kein Interesse da wir selber die Möglichkeit haben Blog besuche zu machen. Nichts gegen Nelli ihren Blog, denn der ist gut. Du Karel bist gemeint. Verlinken kannst du, was du möchtest! Der Rest: Frage der Zeit müsste deutlich sein. L.G. Wolfgang

    1. ja jede hat zum gluck eigene meinung und interesse Wolfgang
      diese pps ist fur Nellie sehr wichtig , es spielt sich in ihre gegend ab und ist in ihre sprache
      naturlich kann ein jede besuche bringen an allen , aber ich habe in der zweite bild ein link getan nach das gastebuch von Nellie
      ein schone tag wunchen ich dir
      LG. karel

    2. der tekst ist da , ja in meine sprache , aber trotzdem

      stuurt U haar ook ff een kaartje
      ja ze is best een lieverd hoor

      steht ober der link zum gastebuch

      also bei diese mache ich diese sache zu
      geniesen der tag

      1. Hallo lieber Karel.
        Ich habe noch einen Nachtrag. Folgendes:
        Bei Fotos, wie bei dir im Blog,kann kein Programm das Geschriebene, also ich meine das Eingetragene Übersetzen. Das zur Information. Möglich ist zwar heutzutage alles. Aber da lohnt der Aufwand nicht.
        Hätte ich das lesen können: Hätte ich das Wort -Furtz- nicht verwendet! L.G. Wolfgang
        Damit ist das für mich Abgeschlossen.

  4. Einen schönen Freitag lieber Karel ich finde den pps gut gibt viel zu sehen.Mit Nellie ist auch gut wünsche dir noch einen glücklichen Tag und ein gutes Wochenende.Eine Umarmung Gislinde

Geef een reactie

