wat is veel – wat is weinig en dan zonder het woordje ” te “

ha die luitjes

het zijn mooie dagen
ook wel drukke dagen
voor een ieder wel
ik deed vandaag niet zo veel , maar had wel een dag achterstand
in de mails en de reacties
maar ik ben weer bij en een ieder weer blij
tenzij je tot 4 telt
🙂
morgen ben ik weer pleitte voor de dag
redelijk tot goed weer en ik dus aan de wandel in een mooi stuk natuur
maakt me de kop leeg ook
want ja als je van 1 weinig hebt krijg je in de kop heel veel
🙂

 te veel te weinig Greetje
ff op alleen lezen klikken

kunst is ook zo kunnen schilderen
dat je bijna de katten zou willen
bij je roepen

Celia Pike

wens ik U een gezonde nachtrust
en voor de komende dagen
fijne dagen
als het kan
geniet de zon

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “wat is veel – wat is weinig en dan zonder het woordje ” te “”

  1. Over die 4 gaan we het niet meer hebben 😉
    En ja het woordje TE is altijd mis…
    Al heb je er een extra T in staan.
    Wel weer een verrassing 2 nieuwe voor mij dus geslaagd blogje 😉
    Slaap wel

  2. Goeiemorgen Karel , nou , ik ben heel TEvreden over je blogje 😀 . Mooie pps weer van Greetje , die je er meteen uit haalt 😀 . Poezen en katten pps , zeer mooi geschilderd 😀 . Denk dat jij al zo in de trein stapt of mss al zit en dan wens ik jouw heel veel wandelplezier ! Zonnetje schijnt weer volop , dus geniet er van . Liefs , Anja

  3. goede morgen Karel,
    tja….overal waar het woordje TE voor staat is niet goed, dankjewel voor het plaatsen.
    Een schitterende poezen voorstelling, erg mooi geschilderd.
    Gelukkig was alles goed bij jou……
    Mijn ontsteking is nog niet helemaal weg, met druppelen door gaan en over 2 weken terug…..
    Wens je op deze mooie zonnige dag veel wandelplezier, geniet er van Karel.

  4. Einen schönen Donnerstag lieber Karek schöner Wetter pss und schöne Worte bei uns in Köln war das Wetter nicht so schön keine Sonne aber was solsl Grüße dich noch lieb und große Umarmung Gislinde

Geef een reactie

