magisch

ha die lieve mensen
het is nog 26 oktober , niet lang meer en het is 27
was U toevallig buiten vandaag
en dan wat meer buiten de bebouwde kom
of in een park
is het geen pracht om te zien
ik zag nog weer bloemen in de vrije natuur
en dat op dit uur en dag
magisch
toch

  magic
ff op alleen lezen klikken

AngelaVff op alleen lezen klikken

wens ik U een goede nachtrust
en voor morgen een fijne dag

lieve groet

karel

vergeet ik helemaal ben straks op het Pieterpad
tussen Groesbeek en Gennep
als bij wakker worden al is wel

mzl

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “magisch”

  1. dag Karel,
    de eerste pps vond ik mooi maar die tweede was te gek, zoooo mooi…..
    Jij morgen weer het Pieterpad op, geef je groot gelijk, het schijnt weer fantastisch weertje te worden,
    geniet er maar van.
    Voor straks welterusten en slaap lekker, Greetje

  2. Kijk iemand vind die mooi…ja ik ook maar was wel grappig…om na 2 daagjes dezelfde te zien.
    Hier op wp komt ie op 7 nov. dus nog een keer…
    En de onderste is intussen verwijderd…
    Trusten

  3. Goeiemorgen Karel , heerlijke ppsjes die deze stralende dag nog meer opfleuren 😀 . Jij al op weg en ik zit nog ff te plakken , hihi . Was dan wel al om 4 uur buiten en was het nog beetje mistig maar goed , heeft zich snel hersteld en kan jij volop genieten van een prachtige wandeling in het mooie Limburg 😀 . Fijne wandeldag en kijk al uit naar je foto’s 😀 . Liefs , Anja

  4. Einen schönen Dienstag lieber Karel schöner pps Lustig gestern war ich ja im Krankenhaus hatte keine Zeit .Liebe Grüße und eine gute und schöne Woche für dich große Umarmung Gislinde

  5. Ja hoor ik had een heerlijke rustdag…morgen weer aan de slag.
    Och welja waarom zou ik het ook aanpassen…niemand die dat doorheeft op jou na haha
    Geniet ook je avond…of slaap je al grijnzzzz

  6. Goeiemorgen Karel , lig je nog uit te rusten van gisteren ? Was gisterenavond nog even een bratwurst gaan eten op Oktoberfest , nou ja dat eventjes was tot bijna 4 uur vanmorgen , hahaha . In Sittard regende het toen een beetje en bij mij niets dus kon ik nog droog de ronde met Hari maken . Nu ziet het er maar triest uit maar mss klaart het nog op . Wens ik jouw een hele toffe woensdag toe , liefs Anja

  7. Hoi karel
    Geloof ik gelijk dat jij het vergeet haha
    Zag dat je bij was maar je was pas bij 2 van de 4 nieuwe 😉
    Dacht dat je er 3 gehad zou hebben maar niet dus grijnzzzz
    Geniet je rustdag…best fijn zo tussendoor
    Groetjes

  8. Nog een te gaan en je bent weer bij 😉
    Met tellen hou je het wel op de goede rit haha
    En ja zijn er 4 maar daar gaat verandering in komen vanaf 1 nov…om en om…hier op wp en blogger blijft hetzelfde voorlopig…
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

