rustige zonnige zondag , morgen rondje Pruikzwam

zo luitjes
ik hield mijn gemak op deze zondag
was een mooie dag , veel zon tot zeg 13:00 uur
maar ik had al besloten om na de lange dag van gister
de deur op slot te laten
morgen doe ik weer ff rondje Pruikzwam wandelen

ik koos vandaag de mooie natuur om ons heen
tot in de art aan toe

Naamloosy yw
klik voor album , zij die de kiekjes nog niet zagen 🙂

 paradijs op aarde

fraktale
ff op alleen lezen klikken

wens U een fijne avond
en goede nachtrust
en morgen een heel fijne dag

liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “rustige zonnige zondag , morgen rondje Pruikzwam”

  1. 2 Prachtige karel en rustgevend hihi
    Want ik hoef er geen op te ruimen haha
    Ja de foto’s had ik al gezien…maar je hebt je glimlachjes alweer binnen
    Smakelijk en fijne avond

  2. Einen schönen Sonntag Nachmittag schönes Bild von dir und schönes Bilder, ja bei uns in Köln ist das Wetter nicht so schön Regen an der Ahr scheint bestimmt die Sonne musste aber leider zurück.Ich wünsche dir viel spass beim Wandern ich habe wieder eine schreckliche Woche vor mir muss zum Arzt und zum C.D. Morgen ins Krankenhaus bin also nicht im Netz.Liebe Grüße von mir und Umarmung Gislinde

  3. Hoi Karel , ik net terug en zie tot mijn verbazing dat jij nog schitterende ppsjes hebt geplaatst 😀 . Foto’s van wandeling al op google+ bekeken 😀 . Zonnetje toch nog uitgekomen hier . Zit nu aan warme chocomel met slagroom en speculaasbrokken erbij 🙂 . Wens ik jouw alvast smakelijk eten en een fijne avond . Tot morgen , liefs Anja

  4. dag Karel, heb hier een prachtig paradijs op aarde met schitterend mooie muziek er bij
    en de tweede was ook heel mooi om te zien met die bewerkte foto’s.
    geniet van een fijne zondagavond met lieve groetjes, Greetje

  5. Ha ben vergeten de reactie van blogger mee te nemen onder de muis…
    Ja als het droog blijft kan je mooi wandelen…hier in de straat hebben we nu gouden bomen…
    Zo mooi om te zien…slaap wel

  6. Wat ziet de natuur er bij jullie nog mooi groen uit.Nog ooievaars bij jullie?.Ik dacht dat die allen al vertrokken waren naar warme oorden of zijn dit blijvers?
    Goed fotowerk Karel .Heb je al eens geprobeerd de donkere foto’s een tintje te verlichten dan zijn die ook top.Dit is geen afbrekend commentaar hoor maar alleen een tip.Het gaat 20 graden worden de volgende dagen zet je wandelschoenen maar klaar.

  7. Hoi Karel , ik maar gewoon verder gegaan met hh , afgestoft , met slangen Trees gerent en gedweild , haha , trots op mezelf 🙂 . Was toch nog even rustig op WP , en ik nu klaar voor vandaag op eten na maar dat zie ik straks wel naar wandeling . Amuseer je nog , liefs Anja

    1. ha die Anja
      dus je hebt je hutje spik en span kan de de komende dagen weer er op uit
      rustig op wp , jaja , heb ik nog blogspot en fb er bij hihi
      nu de meesten kunnen me wat die zie ik bij mij ook nooit
      fijne avond en oant moarn

      1. Ja, alles net aan de kant , kreeg ik bezoek , hihi . Geef je groot gelijk om niet in te gaan op anderen die zich nooit bij jouw laten zien . Begin even aan inhaalrace , tis nog druk geworden . Fijne dag , liefs Anja

Geef een reactie

