klein kleiner kleinst

ja daar is hij weer hoor

soms denk ik wel eens zouden ze het moe worden
om elke dag powerpoints te bekijken
valt het bij WP nog mee
bij Blogspot begin ik mijn twijfels te krijgen
laat U mij het eens weten

magic in miniatuters

ik houd het vandaag in het klein
maar in mijn ogen wel fijn
om te zien
zowel natuur als kunst

thouzend nails
ff op alleen lezen klikken

wens ik U een goede nachtrust

en dan een fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “klein kleiner kleinst”

  1. Grrr nu moet je ophouden hoor kan er weer 2 ruimen…gaat zo wel heel snel haha
    De eerste laat ik denk ik staan want die komt pas in november dus zit een maand tussen hj
    De 2e verwijderd pfftt
    Dus kan je zeggen dat ik ze mooi vind ander zou ik ze niet willen delen grijnzzzz
    Nu even op zoek voor de spijkertjes een andere verzinnen…mzl of trusten?

  2. Goeiemorgen Karel , nou ik ben iedere morgen heel blij met je ppsjes 😀 . Eerste vond ik sowieso weer prachtig met die natuuropnames 😀 . 2de is weer een hele bijzondere en knap gemaakt van die vrouw 😀 . Denk dat nog wel meer mensen ppsjes leuk vinden . Ik ga me eens aankleden en naar de winkel . getver 😉 . Alvast een fijne dag en tot laters….Liefs , Anja

  3. Ik vind dat WP heel goed beantwoord aan wat ik er van verwacht.Ik hou wel van ppsjes maar bekijk ze niet allemaal Karel daar er nog veel andere zaken zijn die mijn interesse wegdragen en daar heel veel tijd inkruipt.Die van het miniatuur wereldje vond ik schitterend.

  4. Mogge karel
    Eigenlijk logisch dat niet iedereen alle ppsjes kijkt…vreet tijd
    En ja iedereen heeft andere interesses.
    De bovenste was wel ingepland en die blijft gewoon staan…
    bij de andere die ik er heb staan haha
    Passen te goed bij elkaar…maar dat kom je nog wel tegen..ooit haha
    Geniet je dag


  5. Einen schönen Freitag lieber Karel heute ist mal schöne Sonne an der Ahr,aber leider fahren wir Morgen wieder nach Köln,sehr schöner pps einfach toll war heute Morgen Nüsse suchen.Wünsche dir ein sonniges Wandlerwochenende Grüße von mir Gislinde

Geef een reactie

