iets beter weer

dag beste mensen
had ik vandaag op het
afstoffen – stofzuigen en soppen na
een rustige dag
ben het eigenlijk toch wat zat
al dat zitten
dus ik keek naar de voorspelling lokaal hier voor morgen
ik kan U melden dat ik aan de wandel ben dan
laten we het maar een nieuwe dag noemen

a new day

en U zeker razend druk geweest vandaag
moet haast wel , zeker in de morgen
maakte me al zorgen
zo rustig als het was

art is vandaag
in mijn ogen gewoon mooi
wat zegt U

Martin Johnson

wens ik U
een fijne dag
liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “iets beter weer”

  1. Hallo lieber Karel…ich hatte heute zu gar nichts Lust. Hab nur Betten bezogen und gekocht.
    Der Tag war irgendwie nicht so schön, aber es kann nur besser werden.

    Alles Gute für dich ☼ Mathilda

  2. Goeiemorgen Karel , ik wou dat het hier zo uitzag als in jouw pps 😀 . 2de pps , weer een fleurige 😀 . Toch knap als je zo kan schilderen ! Jij al aan de wandel ? Zit er bij mij niet in , hele nacht recht op gezeten , mist hangt nog steeds . Wens ik jouw veel wandel plezier , liefs Anja

  3. Wünsche dir einen schönen Dienstag wieder sehr schön lieber Karel vor allen die Blumen Morgen wollen wir mal zur Ahr Fahren hoffenlich wird das Wetter gut,müssen aber Samstag wieder zurück muss ja am Montag zum C.D. liebe Grüße noch von mir Gislinde

  4. Mogge karel
    Dus regen of geen regen jij gaat aan de wandel…
    snap je intussen waarom die tong uitsteker er stond.
    Zal je met rust laten als je groen wordt/bent pfftt
    Hoezo wen er maar aan…aan dat haastige van jou daar wen ik nooit aan…
    geniet je wandeling als het droog wordt nog vandaag

  5. Dan begin er maar aan te werken haha
    Dus je gaat kijken of de pruikzwam intussen een kapper nodig heeft en gelijk om brood…ja je moet ook eten hè…wordt vandaag vast wel een keer droog…mzl

  6. Ha die Karel , ben je toch aan de wandel gegaan ? Ben net terug en nog nooit zo blij geweest met regen tijdens wandelen . Mist ver nu opgetrokken en kan alweer een beetje opgelucht adem halen 🙂 . Wens jouw alvast smakelijk eten en een fijne avond . Liefs , Anja

Geef een reactie

